اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأمین نردبان بلند آتش‌نشانی برای سمنان و شاهرود

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در تأمین نردبان بلند آتش‌نشانی برای مرکز استان و شهرستان شاهرود مساعدت می‌کند.

تأمین نردبان بلند آتش‌نشانی برای سمنان و شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی جمالی‌نژاد عصر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: یکی از افتخارات بنده به‌عنوان یک مسؤول، حضور در استان‌های مختلف کشور و بهره‌مندی از تجارب مدیران ارشد و کارشناسان است.

وی تصریح کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با طراحی و تبیین برنامه‌ها و رویکردهای جدید در نظر دارد تا از شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور حمایت کند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اضافه کرد: این سازمان تلاش خواهد کرد تا یک‌سوم از اعتبارات موردنیاز شهرداری‌های کشور را در تهیه تجهیزات و امکانات مدرن موردنیاز تأمین کند.

جمالی‌نژاد ادامه داد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در گام اول، در تأمین نردبان بلند آتش‌نشانی برای مرکز استان و شهرستان شاهرود مساعدت خواهد کرد.‌

وی تصریح کرد: سامان‌بخشی نیروی انسانی در شهرداری‌ها ازجمله اقدامات مورد انتظار مدیران سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است که بی‌تردید، انجام این مهم منجر به افزایش رضایت کارکنان شهرداری‌ها و عموم مردم خواهد شد.‌

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: ۱۴ تیرماه سال جاری به این استان سفر کرده و ضمن دیدار با مسئولان ارشد استان و شهرستان‌ها در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل‌نظر خواهیم داشت.

در دیدار استاندار سمنان با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، آخرین وضعیت شیوع و کنترل کرونا در استان سمنان، لزوم حمایت و ارائه تسهیلات و خدمات به آسیب دیدگان از شیوع کرونا، وضعیت شهرداری‌های استان از نظر تجهیزات و امکانات، بلندمرتبه‌سازی در شهرهای بزرگ استان، تأمین نردبان بلند برای مهار آتش‌سوزی‌ها و.... در شهرهای بزرگ استان، تجهیز و راه‌اندازی مراکز مانیتورینگ در شهرهای استان، وضعیت مشارکت بخش خصوصی، ایجاد شرکت‌های سرمایه‌گذاری در استان و سامان‌بخشی نیروی انسانی در شهرداری‌های استان بررسی شد.

انتهای پیام/74002/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول