اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری زیبانو و چالش کدنویسی آنلاین چکاوا برگزار شد

اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی هنری زیبانو و چالش کدنویسی آنلاین واحد الکترونیکی چکاوا عصر دیروز در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد برگزار شد.

اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی هنری "زیبانو" و چالش کدنویسی آنلاین واحد الکترونیکی "چکاوا" عصر دیروز در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور محمدرضا کشاورزی ریاست واحد الکترونیکی، کورس نکوفر سرپرست معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد الکترونیکی و مسئول برگزاری رویداد چکاوا و امیرعباس حقیقت سرپرست واحد فرهنگی و اجتماعی واحد الکترونیکی و مسئول برگزاری جشنواره فرهنگی هنری زیبانو برگزار شد، اسامی برگزیدگان از سوی مژده لواسانی مجری این مراسم اعلام و نفرات برتر این دو رویداد بزرگ علمی و فرهنگی معرفی شدند.

همچنین علاقمندان توانستند پخش زنده این مراسم را از طریق اینستاگرام واحد الکترونیکی به نشانی http://instagram.com/iauec.ac.ir  و سایت این واحد دانشگاهی به نشانی http://iauec.ac.ir/online 
نظاره گر باشند.

لازم به ذکر است واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری رویداد چکاوا به عنوان بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین کشور و با هدف شناسایی نخبگان حوزه برنامه نویسی، توانست بسترها را برای کشف استعدادهای برتر در این زمینه مهیا کند.

از سوی دیگر حضور گسترده مخاطبین علاقمند در اولین جشنواره فرهنگی هنری زیبانو در بخش‌های کتابخوانی آنلاین، ساخت کلیپ به داوری محمد ابوالحسنی عکس نوشت به داوری مژده لواسانی، داستان کوتاه به داوری بهزاد دانشگر، کاریکاتور به داوری بهرام عظیمی و همچنین شعر به داوری امیراسماعیل آذر نیز، زمینه ای برای شناسایی استعدادها در حوزه فرهنگی و در قالب جشنواره بزرگ فرهنگی هنری زیبانو شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول