اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آخرین جزییات از زلزله بیرم/ ۲ مصدوم و تخریب برخی خانه‌های روستایی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به زلزله5.1 ریشتری شامگاه یکشنبه به مرکزیت بیرم لارستان،گفت: این زمین لرزه فقط درمنطقه خلیلی و روستای فداغ دو مصدوم برجای گذاشته است.

آخرین جزییات از زلزله بیرم/ ۲ مصدوم و تخریب برخی خانه‌های روستایی

رحیم آزادی در گفت‌وگوبا خبرنگار فارس در شیرازبا اعلام اینکه این زمین‌لرزه در شهرستان‌های لارستان، گراش، خنج و اوز احساس شد اظهار داشت: برخی خانه‌های روستایی در مناطق خلیلی و فداغ شهرستان گراش در اثر این زمین لرزه تخریب شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با تاکید براینکه در حال حاضر نیروهای امدادی درجنوب فارس در حال آماده‌باش هستند گفت: در زمان وقوع زمین لرزه درهمان دقایق اولیه تیم های آماده‌باش به مناطق اعزام و گزارشات را لحظه ای اعلام داشتند.

آزادی بیان داشت: پس از وقوع زمین‌لرزه، برای دقایقی برق مناطق خلیلی فداغ وگراش قطع که پس از چند دقیقه، وصل شد.

فرماندار ویژه لارستان نیز گفت زلزله 5.1 ریشتری در استان فارس حوالی بیرم را برای سیزدهمین مرتبه در طی چند روز گذشته لرزاند.

جلیل حسنی یادآور شد: خوشبختانه پس از بازدید‎های صورت گرفته خسارت و تخریب واحد مسکونی گزارش نشده و همچنین آب،برق و گاز در منطقه وصل و در این خصوص هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول