اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

۱۵ درصد فضاهای آموزشی ابهر نیازمند بهسازی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: ۱۵ درصد فضاهای آموزشی شهرستان ابهر نیازمند بهسازی و نوسازی است.

۱۵ درصد فضاهای آموزشی ابهر نیازمند بهسازی است

عباس عزیزخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ۱۸۸ مدرسه در شهرستان ابهر دایر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با بیان اینکه 108 مدرسه ابتدایی در شهرستان ابهر دایر است، عنوان کرد: ۴۴ مدرسه متوسطه اول و 35 مدرسه متوسطه دوم در این شهرستان فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عمر مفید ۱۲ مدرسه ابتدایی تمام شده است،‌ اضافه کرد: در مقطع متوسطه اول ۹ فضای آموزشی و در متوسطه دوم هفت فضای آموزشی عمر مفید خود را از دست داده‌اند.

عزیزخانی خاطر نشان کرد: با توجه به آمارها 15 درصد فضاهای آموزشی نیاز به بهسازی و نوسازی دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به اینکه با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال گذشته در راستای نوسازی و بهسازی فضاهای آموزشی اقدامات مختلفی انجام داده است، ادامه داد: افتتاح آموزشگاه‌های کردبچه، دکتر حسینی، سراج روستای ینگی کند، ناطق روستای امیربستاق، کمیل روستای قره آغاج، سه کلاسه الحاقی شریعت پیرسقا و سالن اجتماعات شهید باهنر پروژه‌های شهرستان ابهر در راستای بهبود فضاهای آموزشی انجام شده که با افتتاح این آموزشگاه‌ها در سال گذشته بخشی از مشکلات فضاهای آموزشی رفع شد.

وی با بیان اینکه در راستای ادامه فعالیت‌ها برای رفع مشکلات فضاهای آموزشی پروژه‌های مختلف در سال‌جاری در دست تکمیل شدن و اتمام است، خاطرنشان کرد: آموزشگاه عبرت و عترت، آموزشگاه الزهرا با اعتباری بالغ بر 3.5 میلیارد تومان، دبستان 6 کلاسه در روستای ارهان با کمک خیرین گرامی برادران مصلی، دبستان 6 کلاسه در منطقه گلشهر با همت خیر گرامی آقای مطهری ، کلاس ضمیمه‌ای در روستای کبود چشمه ، هنرستان خیرساز بهبهانی در دست احداث است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول