اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هشدار استاندار گلستان درباره احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی/ مجوز فعالیت تالارها با 50 درصد ظرفیت

استاندار گلستان گفت: اگر مردم استان رعایت نکنند تمامی محدودیت‌های شرایط کرونایی باز گردانده خواهد شد.

هشدار استاندار گلستان درباره احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی/ مجوز فعالیت تالارها با 50 درصد ظرفیت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با شیوع کرونا در استان گلستان با تشریح وضعیت شیوع کرونا در شهرهای استان گفت: در حال حاضر آمارها لب مرز است و بندرگز در وضعیت قرمز قرار دارد و باقی شهرها در وضعیت زرد قرار دارند و اگر مردم استان رعایت نکنند تمامی محدودیت‌ها به شرایط قبل باز گردانده خواهد شد.

وی با ابلاغ دستور بازگشت محدودیت‌ها به فرماندار بندرگز از امروز، تصریح کرد: بازارهای هفتگی در صورت عدم رعایت استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت تعطیل خواهند شد و در اعمال محدودیت‌ها و نظارت‌ها بدون هیچگونه مماشاتی اقدام خواهیم کرد.

استاندار گلستان گفت: فعالیت تالارها به‌جز در شهرستان بندرگز در سایر شهرهای استان گلستان تنها با ۵۰ درصد ظرفیت مجاز است و اصناف، اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی با جدیت نظارت کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با جدیت با تالارهایی که این موارد را رعایت نمی‌کنند برخورد خواهد کرد و براساس مصوبه امروز در صورتی که این تالارها به پلمب شوند تا سفید شدن وضعیت شهرها پلمب باقی خواهند ماند.
حق‌شناس فعالیت قلیان‌سراها را در سراسر استان همچنان ممنوع اعلام کرد و از نیروی انتظامی خواست با جدیت با فعالیت این واحدها برخورد کند.
 براساس گزارش ارائه شده در جلسه در این مدت ۴۶۸ قلیان کشف و‌ ضبط و ۴۲ مورد قلیانسرا پلمب شده و ۶۴ متخلف به دادگاه معرفی شدند.
یک نفر هم به دلیل عرضه قلیان در فضای مجازی به دادگاه معرفی شده است.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول