اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بازگشایی مهدهای کودک باعث افزایش کرونا می شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران به بازگشایی مهدهای کودک در روز گذشته اشاره کرد و گفت: به نظر بنده این موضوع باعث شیوع بیشتر کرونا می شود.

بازگشایی مهدهای کودک باعث افزایش کرونا می شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور در صحن علنی امروز شورای شهر تهران گفت: 22 خرداد برای مردم ایران تاریخ ساز است.

وی افزود: روز 12 ژوئن مصادف با روز مبارزه با کار کودکان است و باید در مدیریت شهری تلاش کنیم تا از کار کردن کودکان و تبعیض در حق این قشر از جامعه جلوگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: کودکان آینده سازان جامعه هستند و نباید هیچ کودکی به دلیل فقر و فلاکت مجبور به کار شود و باید این تبعیض ها از میان برود.

وی افزود: تذکر من درباره بازگشایی مهدکودک ها است که از روز گذشته بازگشایی شده است و به نظرم می رسد این موضوع باعث شیوع بیشتر کرونا می شود.

امانی گفت: من از روز گذشته به عنوان نماینده مردم تهران کمبودهای خانه کودک های شهرداری تهران را به مسوولان مدیریت شهری تذکر دادم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: من مشکلات را به سمع و نظر معاون اجتماعی شهرداری تهران رساندم و از آنها خواستم تا نسبت به رفع کمبودهای خانه کودک ها اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر رفع مشکلات خانه های کودک شهرداری از توان شهرداری و مدیریت شهری خارج است باید از بازگشایی خانه های کودک جلوگیری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول