اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تحقق 35 درصدی بودجه مناطق شهرداری با بسته تشویقی ساخت و ساز

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در عرصه ساخت و ساز شورای شهر بسته تشویقی ساخت و ساز را مصوب کرد و با همراهی انبوه‌سازان طی یک و نیم ماه گذشته چیزی حدود ۳۵ درصد بودجه مناطق را رقم زده‌ایم.

تحقق 35 درصدی بودجه مناطق شهرداری با بسته تشویقی ساخت و ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در یکصد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: همه ارکان مدیریت شهری در تلاش هستند تا امید و امیدواری را در شهر زنده نگه دارند و سطح اعتماد را در میان شهروندان ارتقا دهند و همراهی‌های مردم را نیز که نظیر نداشته است، افزایش دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به چالش‌های موجود در استان اصفهان، افزود: در حال حاضر به دنبال رفع بخشی از چالش‌ها که مربوط به مدیریت شهری و شورای شهر است، هستیم و تاکنون چالش‌هایی که وظیفه رفع آن‌ها به ما واگذار شده بود، انجام داده‌ایم، البته از مدیریت استان هم خواهان رفع چالش‌ها در وسعت استانی هستیم.

وی آب زاینده‌رود و آلودگی هوا را از چالش‌های اصفهان دانست و ادامه داد: مهاجرت، پروژه‌های نیمه تمام، اشتغال و بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و جوانان، بنگاه‌های اقتصادی و تولید، فرونشست زمین و ویروس کرونا، تداخل وظایف، مسکن در بخش تأمین و اجاره و افتادن پروژه‌های ملی بر دوش مدیریت شهری از جمله چالش‌های اساسی پیش روی استان و شهر اصفهان است.

نصراصفهانی از مرکز همایش‌های بین‌المللی، مترو و حلقه چهارم ترافیکی به عنوان پروژه‌های بزرگ کشوری نام برد که اتمام آن‌ها نیازمند کمک دولت است و گفت: مدیریت استان با انسجام و همدلی و هم‌افزایی در کنار مدیریت شهری قرار دارد و چالش‌ها نیز با تدابیر اندیشیده شده بهبود پیدا کرده و کمتر دیده شده است، هرچند وجود این چالش‌ها واقعیت است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه مدیریت شهری در تلاش است پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برساند، مطرح کرد: پروژه‌های جدیدی نیز شروع شده که در حال اجرا بوده و بعضاً رو به اتمام است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ مبنی بر سال «رونق تولید»، عنوان کرد: در عرصه ساخت و ساز شورای شهر بسته تشویقی ساخت و ساز را مصوب کرد و با همراهی انبوه سازان طی یک و نیم ماه گذشته چیزی حدود ۳۵ درصد بودجه مناطق را رقم زده‌ایم که گامی مؤثر در جهت رونق اقتصادی و رفع مشکلات مالی شهر بوده است.

نصراصفهانی با اشاره به اینکه بسته تشویقی ساخت و ساز به صورت پلکانی و نزولی همچنان تا پایان سال ادامه دارد، اذعان کرد: هر شهروندی زودتر اقدام کند از این بسته بیشتر تخفیف می‌گیرد، با این بسته تشویقی شاهد ایجاد اشتغال هستیم، این موضوع در حالی رخ داد که در فروردین با مشکلات پرداختی در شهرداری مواجه بودیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول