اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

استخدام معلمان حق التدریسی تا مهرماه تعیین تکلیف شود/ آسیب به 200 هزار معلم مدارس غیرانتقاعی

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به ضرورت اجرای قانون تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروهای حق التدریسی از وزیر آموزش و پرورش خواست تا مهرماه سال جاری نسبت به اجرای این قانون اقدام شود.

استخدام معلمان حق التدریسی تا مهرماه تعیین تکلیف شود/ آسیب به  200 هزار معلم مدارس غیرانتقاعی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی ضمن تشکر و قدردانی از وزیر آموزش و پرورش برای اقدامات موثر آن وزارتخانه در دوران کرونا و راه اندازی  شبکه تلویزیونی، شبکه های مجازی و اپلیکیشن شاد و جلوگیری از توقف فرآیند آموزشی اظهار داشت: تعیین تکلیف و استخدام معلمان حق التدریسی براساس قانون سال 97 باید هر چه سریعتر صورت بگیرد.

وی ادامه داد: انجام دوره های آموزشی معلمان حق التدریسی در تابستان امسال و سپس تعیین تکلیف آنها در مهرماه موجب می شود، قانون مذکور اجرایی شود، در غیر این صورت اجرای آن به سال آینده موکول شده و ما از وظیفه سوال از وزیر استفاده خواهیم کرد، بنابراین درخواست داریم این قانون در سال جاری انجام شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به وضعیت معلمان مدارس غیرانتفاعی در دوران کرونا افزود: حدود 200 هزار معلم در مدارس غیرانتفاعی در دوران کرونا آسیب دیدند، از این رو از وزارت آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی این حوزه درخواست می کنم به وضعیت آنها رسیدگی کند.

وی با اشاره به ضرورت تقویت و توسعه دانشگاه فرهنگیان گفت: برخی اراده ها برای تضعیف دانشگاه ها عمل می کند، با توجه به اینکه سیاست آموزش و پرورش تقویت دانشگاه فرهنگیان بود، از شما می خواهیم هر چه سریعتر وعده خود را عملیاتی کنید.

میرتاج الدینی ادامه داد: مشکلات معلمان حق التدریسی و نهضتی باید هر چه سریعتر برطرف شود، از طرفی ورود به آموزش و پرورش باید صرفاً دانشگاه باشد.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول