اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اشتغال، مسکن و درمان مهم‌ترین مشکلات نیازمندان است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که مشکل اصلی مددجویان نداشتن درآمد است و پس از آن مشکلاتی همچون مسکن و درمان مانع از ارتقای زندگی آن‌ها است.

اشتغال، مسکن و درمان مهم‌ترین مشکلات نیازمندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین؛ مهرعلی حق گویان در دیدار با مدیرعامل مؤسسه ایتام قزوین بیان کرد: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که مشکل اصلی مددجویان نداشتن درآمد است و پس از آن مشکلاتی همچون مسکن و درمان مانع از ارتقای زندگی آن‌ها است.

وی ادامه داد: برای رفع این مشکلات تنها یک دست نمی‌تواند به نتیجه برسد چراکه برکت الهی در کار جمعی است اگر در کنار هم باشیم با توان و قدرت بیشتر می‌توانیم ضمن پیشگیری از موازی کاری، به افزایش کمی و کیفی خدمت به محرومان دست پیدا کنیم.

وی افزود: ظرفیت مهمی که برای خدمت به نیازمندان وجود دارد، مشارکت اقشار مختلف مردم است که از طرق مختلف حاصل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یکی از این ظرفیت‌ها به صحنه آوردن مردم و موسسه‌های خیریه است از همین رو موسسه‌های خیریه دارای مجوز قانونی و شناخته شده را نه تنها رقیب نمی‌دانیم بلکه با آن‌ها همکاری می‌کنیم و در کنار آن‌ها برای افزایش سطح خدمت به نیازمندان هستیم.

حق گویان عنوان کرد: وجود خیریه‌ها فرصت است باید بتوانیم با تعامل و همکاری به نحو احسن از این ظرفیت برای خدمت به نیازمندان استفاده کنیم.

در ادامه مدیرعامل موسسه ایتام قزوین اظهارکرد: خواهان همکاری و تعامل بیشتر با کمیته امداد امام (ره) با توجه به ظرفیت های موجود دو طرف هستیم چراکه هم افزایی و همگرایی در جمع آوری کمک های مردمی و توزیع بین نیازمندان و همچنین تحت حمایت قرار دادن ایتام و جذب حامیان و خیران جدید محورهای همکاری و تعامل دوجانبه است.

سید احمد قافله باشی گفت: وحدت رویه در ارائه خدمت به ایتام برای پیشگیری از بی عدالتی و ارائه خدمات متوازن و یکسان یک اصل ضروری است که حاضریم در این زمینه با کمیته امداد امام (ره) همکاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش همه جانبه در خصوص توانمندسازی و تقویت فرهنگ خانواده های مددجو یک امر ضروری و لازم است از این رو به نظر می رسد که جمع آوری نذورات و توزیع میان خانواده های مددجو و همچنین همکاری برای پرداخت وام قرض الحسنه در اقدام مشترک موثر و مفید باشد.

مدیرعامل موسسه ایتام قزوین یادآورشد: قطع یقین در همکاری مشترک می توانیم خدمات شایسته تری را به نیازمندان و محرومان ارائه کنیم و گامی جدی برای رفع مشکلات آنها برداریم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول