اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: تبدیل بیمه هنرمندان به آرزوی دست نیافتنی/ وزارت ارشاد از جشنوار عمار حمایت نمی‌کند

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهی که وزارت ارشاد در پیش گرفته به ترکستان است گفت: بیمه هنرمندان تبدیل به آرزویی شده که هنرمندان یکی یکی آن را به گور می‌برند.

نماینده مجلس: تبدیل بیمه هنرمندان به آرزوی دست نیافتنی/ وزارت ارشاد از جشنوار عمار حمایت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه 25 خرداد) در جریان ارائه گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: آقای صالحی چرا از جشنواره عمار حمایت نمی‌کنید و در این جشنواره حضور بهم نمی‌رسانید؟ 

وی با بیان اینکه چرا از نیروهای مردمی و انقلابی حمایت نمی‌کنید، گفت: عدم حمایت شما از این جشنواره چیست؟ وقتی فیلم 5 دقیقه‌ای علمک خستگی را از تن رهبر معظم انقلابی بیرون می‌کند شما چرا حمایت نمی‌کنید.

وی گفت: بیمه هنرمندان تبدیل به آرزویی شده است، هنرمندان یکی یکی آن را با خود به گور می‌برند. آیا واقعا به اصل هنر اعتقاد دارید؟

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غبار بی‌مهری چرا چهره کتابخانه‌های عمومی روز به روز تکیده‌تر کرده است. چرا برنامه‌ای برای رونق این بخش ندارید؟ راهی که وزارت ارشاد  در پیش گرفته به ترکستان است.

مقصودی معتقد است: در این برهه بی‌برنامگی شایسته و بایسته آن است که گوشه چشمی به پرورش افکار و اندیشه‌های نخبگانی داشته باشیم که سال‌هاست شما را به نقد بسته‌اند. بی‌صبرانه به انتظار تدبیر ارشادی‌ها نشسته‌ایم تا ببینیم چگونه ضرر و زیانی که از ویروس کرونا به فعالان عرصه هنر وارد شده را جبران می‌کند. آیا وعده بسته حمایتی‌تان عملی می‌شود؟ 

وی در رابطه با همسان سازی حقوق کتابداران گفت: وزیر ارشاد! در این زمینه چه برنامه‌ای دارید؟ برای اتمام پروژه‌های نیمه کاره می‌خواهید چه کار کنید؟ آیا این اصراف بیت المال نیست؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول