اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| مردم این روستا با «آب کولر» حمام می‌کنند! روستاهای نوار ساحلی تنگستان سال‌هاست با کم آبی دست و پنجه نرم می‌کنند تا جایی که برخی از مردم از شدت کم آبی با آب کولر حمام و شستشو می‌کنند.
۱۳۹۹-۳-۲۴ ۱۵:۰۱ http://fna.ir/exrks9
0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، بخش ساحلی دلوار بعد از سیستان و بلوچستان دومین شبکه طولانی مجتمع آب روستایی کشور است و همین موضوع سبب شده تا مشکلاتی در حوزه آب در بخش ساحلی دلوار این شهرستان به وجود بیاید. مسؤولان نیز از سال 96 تاکنون وعده احداث آبشیرین‌کن را در این مناطق داده اند اما تاکنون هیچ کدام از آبشیرین‌ها راه اندازی نشده اند. هر چند مردم این روستاها علت اصلی کم‌آبی را «باغ ویلاها»ی در مسیر روستاها می‌دانند.

بیش از 15 روستا در بخش ساحلی دلوار وجود دارد که در هفته فقط دو الی سه ساعت آب در شبکه این روستاها وجود دارد. «عدم نصب کنتور در ورودی روستا»، «لوله‌های پوسیده» و همچنین « باغ ویلاها» سه عاملی است که به گفته مسؤولان و اهالی باعث کم‌آبی روستاهای نوار ساحلی شده است.

درحالی‌که برخی از مردم این روستاها براثر کم‌آبی مجبورند با آب کولر حمام کنند، اما  کمی عقب‌تر و در مسیر خط لوله منتهی به روستاها، «باغ ویلاهایی» وجود دارند که آبیاری درختان مرکبات و پر کردن استخرهایشان را از طریق آب روستاهای نوار ساحلی تنگستان تأمین می‌کنند.

 

انتهای پیام/ر

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول