اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

روند اعطای تسهیلات به صنوف ری سرعت می‌گیرد

رئیس اداره صمت شهرستان ری گفت: برای کاهش موانع تولید در سال جهش تولید، اعطای تسهیلات برای واحد‌های صنفی و صنعتی در اداره صمت توسط متخصصان امر با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

روند اعطای تسهیلات به صنوف ری سرعت می‌گیرد

موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اداره صمت شهرستان ری از ابتدای سال در جهت تحقق شعار جهش تولید، نسبت به شناسایی واحد های دچار مشکل اقدام کرده و در بازدیدهای دوره‌ای و مرتب از واحدهای صنفی و صنعتی توسط این اداره مشکلات تولیدکنندگان احصاء و به منظور بررسی در ستاد تسهیل ارائه شده است.  

وی با اشاره به مشکلات فعالان اقتصادی با دستگاه‌های موجود در شهرستان افزود: تولیدکنندگان برای شرکت در ستاد تسهیل دعوت و ضمن ارائه عملکرد آن‌ها پیگیری‌های لازم از دستگاه‌های مرتبط برای کاهش مشکلات انجام می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری بیان کرد: برای احصاء مشکلات هماهنگی‌هایی با مدیران شهرک‌‌های صنفی و صنعتی به منظور شناسایی موانع و مشکلات انجام شده که در صورت اعلام واحد‌های دارای مشکل، تیم ارزیابی به محل مراجعه و سپس واحد صنفی یا صنعتی جهت حضور در ستاد تسهیل دعوت می‌شود.

احمدی با تأکید بر حمایت از واحدهای اقتصادی و ایجاد اشتغال تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود و شرایط ناشی از شیوع کرونا در کشور، اداره صمت شهرستان ری با رویکرد حفظ اشتغال موجود و چشم انداز افزایش اشتغال، واحدهای فعال را رصد و بررسی می‌کند.

وی عنوان کرد: به منظور کاهش موانع تولید، نیروی متخصص برای اعطای تسهیلات برای واحد‌های صنفی و صنعتی در اداره صمت در نظر گرفته شده که متقاضیان با مراجعه با این نیروهای متخصص می‌توانند با سرعت بیشتری برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

رئیس اداره صمت شهرستان ری گفت: روند دریافت تسهیلات واحدها توسط کارشناسان پیگیری می‌شود و در صورت بروز مشکل یا عدم همکاری بانک، کارشناسان ضمن تعامل با دستگاه‌های مرتبط درراستای رفع این مشکلات اقدام می‌کنند.

احمدی در پایان به اهمیت اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان ری اشاره و خاطرنشان کرد: خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود و حل مسائل و مشکلات آن‌ها در بخش‌های مختلف به ویژه در روزهایی که با شیوع کرونا روبه‌رو هستیم با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول