اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

عزم جدی برای رفع محرومیت از هلیلان

فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام گفت: اجرای طرح‌های محرومیت زدایی، استمرار فعالیت جهاد سازندگی در اوایل انقلاب است و برای جبران عقب ماندگی‌های شهرستان هلیلان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

عزم جدی برای رفع محرومیت از هلیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام در جریان سفر به شهرستان هلیلان، اظهار داشت: سپاه علاوه بر ایجاد و برقراری امنیت در راه عمران و توسعه کشور برای رسیدگی به مردم و محرومیت زدایی از کشور در کنار دولت است.

وی افزود: اجرای طرح‌های محرومیت زدایی، استمرار جهاد سازندگی در اوایل انقلاب است و برای جبران عقب ماندگی‌های این منطقه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) گفت: ان‌شاالله به مناسبت سالروز آزادسازی مهران، تعداد ۴۳ واحد مسکونی محرومان در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی در هلیلان

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام نیز در جریان سفر به هلیلان گفت: برای حل مشکلات محرومیت شهرستان هلیلان قرارگاه محرومیت زدایی از امروز در این شهرستان آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: این قرارگاه متشکل از چهار کمیته محرومیت زدایی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی است که باید به صورت ماهیانه تشکیل جلسه داده و روند خدمات دهی و مسایل و مشکلات را بررسی کنند.

استاندار ایلام، تصریح کرد: یکی از اقدام‌های مهم برای رفع محرومیت این شهرستان پتروشیمی هلیلان است که مجوز این پروژه مهم اخذ و رفع مشکلات آن در دست اقدام است.

انتهای پیام/ 9708/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول