اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جشنواره صنایع دستی تهران برگزار می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: جشنواره بزرگ صنایع دستی تهران در فضای باز مجموعه بام لند واقع درمجاورت دریاچه تفریحی و گردشگری شهدای خلیج فارس برگزار می‌شود.

جشنواره صنایع دستی تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تهرا، پرهام جانفشان مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران با بیان اینکه جشنواره صنایع دستی تهران به مناسبت هفته صنایع دستی در تهران برگزار می‌شود، اظهار کرد: در جشواره صنایع دستی تهران هنرمندان برجسته استان در بیش از ۲۰ رشته اقدام به اجرای زنده تولیدات آثار هنری و عرضه محصولات می‌کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره تا ۲۴خرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۴ با همکاری شرکت صنایع دستی هیما برگزار می‌شود، افزود: بر اساس تنوع و کیفیت صنایع دستی، هنرهای سنتی این جایگاه را دارد تا در سبد خانوار ایرانی قرار گیرد و برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند ضمن تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی  در جایگاه بخشی به هنر صنایع دستی در بازارها و مراکز فروشگاهی به عنوان یک نیاز کمک کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران خاطرنشان کرد: شیوع بیماری کرونا موجب کاهش تقاضای صنایع دستی  و در نتیجه آسیب اقتصادی به هنرمندان این حوزه شد، حالا باید همه نهادهای مسؤول با همکاری و همدلی  تلاش کنیم تا با برگزاری رویدادها و جشنواره هنری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شرایط رونق دوباره صنایع دستی را فراهم کنیم.

جانفشان در پایان اعلام کرد: جشنواره بزرگ صنایع دستی تهران در فضای باز مجموعه  بام لند واقع درمجاورت دریاچه تفریحی و گردشگری شهدای خلیج فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول