اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع): ارادت به ساحت اهل‌بیت(ع) با زبان هنر توفیق الهی است

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ارادت به ساحت اهل‌بیت (ع) به‌وسیله هنر را توفیق الهی دانست و گفت: رساندن بیانات و آموزه‌های اهل‌بیت به مردم با زبان هنر جذبه این بیانات را بیشتر می‌کند.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع): ارادت به ساحت اهل‌بیت(ع) با زبان هنر توفیق الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود رضا برازش در آیین اختتامیه کارگاه گرافیک پوستر انقلاب که با موضوع مردم‌داری و کرامت انسانی در سیره رضوی با حضور معاون امور زیارتی استاندار خراسان رضوی، استاد نجابتی از طراحان برجسته کشور و امینی قائم‌مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان در سرای قلم مشهد مقدس برگزار شد، ضمن قدردانی از زحماتی که برای برگزاری این کارگاه کشیده شد، گفت: این زحمات ادامه دارد تا این طرح‌ها در شهرها و فضای مجازی به نمایش گذاشته شود و مردم از آن‌ها استفاده کنند.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)  تأکید کرد: امیدواریم این طرح‌ها که بر خواسته از سیره رضوی است به دل مردم بنشیند.

وی بابیان اینکه در گوشه گوشه حرم رضوی هنرهای مختلفی است که هرکدام در اوج قرار دارد، به آثار برجسته خطاطی و طراحی در حرم رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: در تمام دنیا این‌گونه است که انسان‌ها سعی می‌کنند به آن چیزی که ارادت دارند هنرشان را نشان بدهند.

برازش ارادت به ساحت اهل‌بیت به‌وسیله هنر را توفیق الهی دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با توسعه و ارتقا این کار بتوانیم شکر این توفیق را به‌جای بیاوریم.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ادامه داد: رساندن بیانات و آموزه‌های اهل‌بیت(ع) به مردم با زبان هنر جذبه این بیانات را بیشتر می‌کند و ماندگاری آن را در اذهان مردم بیشتر می‌کند.

برازش بابیان اینکه آماده هستیم در مناسبت‌های مختلف این‌گونه برنامه‌ها را در مشهد و برخی دیگر از شهرها برگزار کنیم، یادآور شد: آمادگی داریم در ایام محرم و دهه آخر صفر هنرمندان را در مشهد و برخی دیگر از شهرها جمع کنیم و خروجی این برنامه‌ها را در فضاهای مجازی، رسانه‌ها و تابلوهای شهری مورداستفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/70042/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول