اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

قدرت‌های پوشالی بدانند ابرقدرت واقعی خداوند متعال است

امام جمعه کوهسارات با اشاره به زمین‌گیر شدن ابرقدرت‌ها پوشالی و عجز و به زانو در آمدن آنها در برابر ویروس کرونا گفت: اینها باید بدانند ابرقدرت واقعی خدای متعال است و در مقابل قدرت الهی هیچ هستند.

قدرت‌های پوشالی بدانند ابرقدرت واقعی خداوند متعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام نادعلی رضانژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهسارات  به مناسبت بازگشایی اماکن مقدس بالاخص مساجد و مصلاهای نماز جمعه از توفیق و فرصت مجددی که نصیب مردم شده خداوند متعال را سپاسگذار ی کرد.
وی همچنین پیشاپیش شهادت امام صادق (ع) را تسلیت گفت و با بیان حدیثی از امام صادق (ع) که دو صفت بارز و شاخص مومن و شیعه واقعی راستگویی و امانت‌داری است، یادآور شد: یکی از چیزهایی که به جامعه و افراد نظم و آرامش می‌دهد و بسیاری از مشکلات را حل و جامعه را به سعادت می‌رساند همین دو صفت یعنی صداقت و امانتداری است.
رضانژاد در مورد مشکل کرونا که اخیرا همه را درگیر کرده و مشکلات زیادی را به‌وجود آورده است، خاطرنشان کرد: این ویروس همه کشورها بالاخص آنهایی که «مدعی بودند که ابرقدرت دنیا هستند و هیچ چیزی نمی‌تواند  آنها را زمین گیر کند،» درگیر و فلج کرده است، الان همه دیدیم که در مقابل این ویروس عاجز شدند و به زانو درآمدند و بیشترین تلفات را هم دادند.
امام جمعه کوهسارات ادامه داد: اینها باید بدانند ابرقدرت واقعی خدای متعال است و در مقابل قدرت الهی هیچ هستند.
وی از حضور خوب خیرین، مردم و مسوولان در رزمایش «کمک مومنانه» تشکر کرد و رمز موفقیت و پیشرفت در هر کار را اتحاد و همدلی دانست و افزود: با اتحاد و همدلی مسوولان و مردم است که هم کشور، استان، شهر و منطقه ما سربلند و پیشرفت می‌کند و هم دشمنان مایوس می‌شوند.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول