اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

مجلس یازدهم و تمرکز بر روی مشکلات معیشتی و اقتصادی

مجلس یازدهم باید به دور از وابستگی به لابی‌های قدرت و ثروت تمرکز خود را بر روی اولویت های اول مردم یعنی همان مشکلات معیشتی و اقتصادی قرار دهد.

مجلس یازدهم و تمرکز بر روی مشکلات معیشتی و اقتصادی

خبرگزاری فارس؛ یادداشت میهمان ـ سوده نجفی عضو جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی: امروز مجلس یازدهم در حساس ترین شرایط کشور سکان قانونگذاری را به دست گرفته است. زمانی که در تحریم ها هستیم و از سویی نیز ویروس منحوس کرونا باعث کاهش رونق اقتصادی و بیکاری بسیاری از اقشار ضعیف جامعه گردیده است.

به نظر می رسد این مجلس جوان و انقلابی که از روزهای اول پرشور در تمام  مناسب اجتماعی و سیاسی حاضر گردیده و به دنبال کاهش مشکلات خصوصاً مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند با چالش‌های زیادی در یک سال باقی مانده این دولت ناکارآمد روبرو خواهد شد. از طرفی انتظارات مردم از این مجلس بسیار بالاست و از سویی نیز با یک دولت خسته و ناکارآمد مواجه است که مجبور است در مدت باقیمانده عمر دولت با آن همکاری وآن را وادار به کار نماید. و مردم را با عملکرد خود به نظام امیدوار کنند.

مجلس یازدهم و جناب آقای قالیباف باید به دور از وابستگی به لابی‌های قدرت و ثروت تمرکز خود را بر روی اولویت های اول مردم یعنی همان مشکلات معیشتی و اقتصادی قرار داده و در کنار آن نیز آسیب های اجتماعی را دنبال و یکی از دغدغه های آنان باشد که انشاالله بتوانند با همکاری و همسویی با دولت بعدی و شورای شهر ششم در کل کشور علی الخصوص تهران باعث کاهش بزه های اجتماعی که به وفور در کل کشور دیده می‌شود گردند.

مجلس باید امروز طبق فرمایش امام خمینی (ره) در راس امور قرار گیرد و  تلاش خود را به همان وظیفه خطیر که ریل‌گذاری قوانین می‌باشد و هچنین نظارت بر عملکرد دولت است معطوف کند و درگیر چالش های سیاسی و حزبی نگردد. الحمدلله جناب آقای دکتر قالیباف با انتخاب افرادی بی حاشیه و اهل فن نشان دادند که تمام عزم خود را به جهت کار جهادی و به دور از وابستگی های حزبی و سیاسی جزم نموده اند.

امروز مجلس باید با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب همسو و همتراز سیاست‌های  مقام معظم رهبری در تحقق آن باشد. به فرموده حضرت آقا کشور ما کشوری است غنی از ذخایر و منابع زیرزمینی ،زمین های حاصلخیز کشاورزی و باغات فراوانی که شاید تاکنون مورد غفلت مسئولین قرار گرفته. ولی این مجلس باید با گوش به فرمان بودن به نصایح رهبر انقلاب گامی در جهت پیشرفت ایران اسلامی  با اقتدار قدم بردارد.

بنده نیز به عنوان یک کاندیدای مجلس که به نفع جبهه انقلاب و به جهت وحدت کناره‌گیری کردم از سایر نمایندگان منتخب انتظار دارم همانطور که چشم و امید مردم به این مجلس جهت برون رفت از بحران های داخلی و خارجی است، بتوانند نهال امید را در نسل‌های جوان برویاند و به دنبال بازی های سیاسی و جناحی نباشند و تنها وظیفه خود را خدمت به مردم بدانند.

بنده نیز مانند سایر مردم کشورم نسبت به قول ها و وعده‌های آن‌ها مطالبه گر هستم و امیدوارم که به فضل خداوند با تلاش و کوشش راه های پیشرفت و ترقی ایران عزیزم رقم بخورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول