اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پایگاه‌های اورژانس در سرخس تعطیل شد/ انتقاد دادستان از ضعف مدیریتی شبکه بهداشت

دادستان عمومی و انقلاب سرخس با انتقاد از شبکه بهداشت و درمان سرخس گفت: کمتر شهرستانی است که اورژانسش تعطیل شود و به‌خاطر تأخیر در پرداخت اضافه کار، کسی حق ندارد کار را تعطیل کند.

پایگاه‌های اورژانس در سرخس تعطیل شد/ انتقاد دادستان از ضعف مدیریتی شبکه بهداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخس، فرماندار سرخس ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا سرخس که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: شبکه بهداشت و درمان واقعیت‌ها را به مردم بگوید و به‌موقع هم بگوید ضمن اینکه محدودیت‌ها و معذوریت‌هایی را داریم که باید این‌ها را به مردم بگوییم.

محمدرضا رجبی مقدم با اشاره به امکانات کم در شهرستان سرخس اظهار کرد: آن زمانی که امکانات در کشور بیشتر بود و شرایط بهتری داشتیم باید کمبود امکانات را می‌گفتیم اما نگفتیم و متأسفانه الان چیزی نیست، وقتی هیچ جا پروژه‌ای ساخته نمی‌شود طبیعی است که اینجا هم ساخته نمی‌شود.

وی به موضوع واگذاری دی‌کلینیک الغدیر سرخس به شبکه بهداشت و درمان اشاره و عنوان کرد: اگر این دی‌کلینیک به بهداشت و درمان داده شود متأسفانه این دی‌کلینیک هم مانند بیمارستان لقمان حکیم سرخس می‌شود و به نظر ما وزارت نفت باید این دی‌کلینیک را تجهیز کند و در کنار آن به مردم شهرستان نیز خدمات بدهد.

فرماندار سرخس درباره کم شدن تعداد نیروهای پرستار و تعطیل شدن اورژانس پایگاه‌های جاده‌ای سرخس گفت: متأسفانه این قابل پذیرش نیست که به‌دلیل نگرفتن اضافه کار یا پایان طرح نیروها، پایگاه‌های اورژانس ‌سرخس تعطیل شود.

انتقاد دادستان سرخس از ضعف مدیریتی در شبکه بهداشت و درمان سرخس

دادستان عمومی و انقلاب سرخس نیز در این جلسه اظهار کرد: هدف از بررسی و بازرسی‌ها مچ‌گیری نیست بلکه هدف این است که جلوی تضییع حقوق بیت المال را بگیریم و ادارات وظایف خود را به نحو احسن اجرا کنند.

حیدر جهانی چنار با انتقاد از شبکه بهداشت و درمان سرخس بیان کرد: متأسفانه شبکه بهداشت و درمان در ابتدا یک مقدار کار را در موضوع کرونا سست گرفت و مسئول شبکه بهداشت و درمان باید یک پایش سرخس و یک پایش مشهد باشد.

وی با اشاره به تعطیلی پایگاه اورژانس سرخس گفت: کمتر شهرستانی است که اورژانسش تعطیل شود و به‌خاطر تأخیر در پرداخت اضافه کار کسی حق ندارد کار را تعطیل کند.

دادستان عمومی و انقلاب سرخس با انتقاد مجدد از ضعف مدیریتی در شبکه بهداشت و درمان سرخس بیان کرد: بنده با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره کمبود اقلام ضدعفونی تلفنی گفت‌وگو کردم اما جواب ایشان گفتند اقلام ضدعفونی در دانشگاه موجود است اما پیگیری از سوی شبکه بهداشت و درمان سرخس برای دریافت اقلام ضدعفونی و بهداشتی انجام نشده است.

جهانی چنار با تاکید بر اینکه باید پیش‌بینی لازم درباره امکانات مقابله با موج دوم کرونا انجام شود، گفت: با کسانی که در کارشان مسامحه دارند برخورد می‌شود.

وی به برگزاری مراسمات عروسی اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه مراسمات عروسی در حال برگزاری است و متأسفانه بدون رعایت پروتکل‌ها در منازل برگزار می‌شود، باید تالارهای عروسی فعال شود تا بتوان روی رعایت بهداشت در مراسمات عروسی نظارت داشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب سرخس درباره خرید گندم در سرخس گفت: در ایامی که خرید گندم توسط سیلوهای تعاون روستایی انجام می‌شود متأسفانه افرادی در حال خرید گندم هستند که احتمال قاچاق گندم توسط آن‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/ 70051/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول