اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

طبل توخالی حقوق بشری نظام سلطه دیگر صدا هم ندارد

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران گفت: امروز به خوبی می‌توان مشاهده کرد که نظام سلطه به رهبری آمریکا دیگر توان نواختن بر طبل توخالی به اصطلاح حقوق بشر را ندارد.

طبل توخالی حقوق بشری نظام سلطه دیگر صدا هم ندارد

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جلیل دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران در نشست معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری گفت: امروز به خوبی می‌توان مشاهده کرد که نظام سلطه به رهبری آمریکا دیگر توان نواختن بر طبل توخالی به اصطلاح حقوق بشر را ندارد.

وی ادامه داد: دولتی که در سرزمین خودش با نقض حقوق انسانی، چهره واقعی اش را دارد به نمایش می گذارد همان دولتی است که سال ها در سطح بین الملل مجری اصلی نقض حقوق بشر بوده است. حضور مستعمرانه این دولت سلطه گر در مناطق مختلف جهان به ویژه منطقه غرب آسیا همواره نقض کننده حقوق بشر بوده است. 

دارا در ادامه ضمن تقدیر از روند فعالیتی که قوّه قضائیه در پیشبرد تحقق عدالت در جامعه در پیش گرفته، تاکید کرد: این روند رو به رشد و تحولی، نیازمند نهادهای علمی و دانشگاهی است که در این روند تحول خواهی ارائه راهکار کرده و ایده پردازی کنند. 

وی عنوان داشت: از وظایف عمده بسیج اساتید دانشگاه علوم قضایی حرکت در مسیر حل مسائل قضایی کشور است که این امر با محوریت این دانشگاه و همکاری اساتید مرتبط در سایر دانشگاه ها امکان پذیر است.

دارا تاسیس بسیج اساتید در دانشگاه علوم قضایی را مایه خیر و برکت دانست و اظهار کرد: با رویکرد جهادی و انقلابی می توان خیلی از مشکلات را  از پیش رو برداشت.

رئیس دانشگاه علوم قضایی هم در این نشست نیز عنوان کرد: دانشگاه علوم قضایی تمام همت خود را در تقویت بسیج اساتید بکار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، در این مراسم  محسنی رئیس دانشگاه و معاونین دانشگاه علوم قضایی حضور داشتند توکل پور به عنوان مسئول کانون  بسیج اساتید دانشگاه علوم قضایی انتخاب شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول