اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نصب گیت ضدعفونی در خانه پینگ‌پنگ کرمانشاه

نائب رئیس هیأت تنیس روی میز کرمانشاه گفت: در راستای مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامت ورزشکاران این رشته، تونل محلول ضدعفونی بی‌ضرر بر پایه آب در ورودی این هیأت نصب شد.

نصب گیت ضدعفونی در خانه پینگ‌پنگ کرمانشاه

طاهره جعفری‌وفا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از نصب گیت ضدعفونی در خانه پینگ‌پنگ خبر داد و اظهار داشت: این تونل محلول ضدعفونی بر پایه آب را از طریق 11 نازل با فشار به صورت ذرات‌ریز به مدت پنج ثانیه به تمام بدن ورزشکار اسپری کرده و باعث از بین رفت ویروس کرونا خواهد شد.

وی اضافه کرد: خریداری و نصب این تونل حدود 100 میلیون ریال برای هیأت تنیس روی میز هزینه داشت اما به دلیل اهمیت سلامت ورزشکاران و مربیان، این هزینه از طرف تامین و این تونل نصب شد و از ابتدای هفته آینده با بازگشایی سالن به بهره‌برداری خواهد رسید.

نائب رئیس هیأت تنیس روی میز کرمانشاه با بیان این مطلب که خرید این سیستم هیچ هزینه‌ای را متوجه ورزشکاران نمی‌کند، گفت: هزینه نصب این سیستم از طرف هیأت تامین شده است و هیچ‌گونه اضافه شهریه‌ای را متوجه ورزشکاران نخواهد کرد، همچنین در راستای حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام کرونا، وسایل و تجهیزات محافظتی برای مربیان ورزشی خریداری شده و در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

وی یادآور شد: مایع ضدعفونی لازم جهت فعالیت این دستگاه به مدت حداقل 2 ماه خریداری شده و در هیأت موجود است و با شروع فعالیت خانه پینگ‌پنگ این دستگاه راه‌اندازی خواهد شد.

جعفری‌وفا اضافه کرد: کاهش ورزشکاران در هر تایم ورزشی یکی دیگر از اقداماتی است که در راستای اهمیت بخشی به موضوع سلامت ورزشکاران و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی‌، توسط هیأت مصوب و به اجرا رسیده است.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا برنامه هم‌اندیشی و ارتقای دانش داوران و مربیان هیأت تنیس روی میز در دستور کار قرار گرفت و در چند نوبت به صورت مجازی جلسات ارتقای سطح داوران و مربیان برگزار شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول