اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

زایمان موفق ۳ مادر باردار مبتلا به «کرونا» در بندرعباس

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان از زایمان موفق ۳ مادر باردار مبتلا به کرونا در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس خبر داد.

زایمان موفق ۳ مادر باردار مبتلا به «کرونا» در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالله غریب‌زاده اظهار کرد: سه مادر باردار هر کدام با علائم تب، سرفه، و گلودرد به بیمارستان مراجعه کرده و پس از انجام تست مشخص شد هر سه مبتلا به کووید۱۹ (کرونا) هستند.

وی افزود: یکی از این مادران باردار با علائم تب و سرفه و به دلیل بالا بودن فشارخون بلافاصله در بخش زایمان بیمارستان بستری شد و پس از طی مراحل زایمان نوزاد پسر خود را در ۳۷هفتگی بارداری به‌طور طبیعی بدنیا آورد، حال عمومی مادر و کودک خوب است و مادر در بخش تنفسی کووید۱۹ بستری است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: مادر بارداری که در ۱۴ خرداد با سرفه و گلودرد به بیمارستان مراجعه کرده و تست کووید۱۹ او مثبت اعلام شد توسط کادر درمانی مورد معاینه‌های بالینی لازم قرار گرفت و پس از بستری در بخش زایمان در هفته ۳۸ بارداری نوزاد دختر خود را بدنیا می آورد و نوزاد به دلیل مشکل تنفسی در بدو تولد جهت انجام تست کووید تحت‌نظر است و مادر نیز از بیمارستان مرخص شد.

غریب‌زاده بیان کرد: مادر باردار در هفته ۳۶ بارداری و با سابقه یک بار سقط جنین با علائم تب پس از مراجعه به بیمارستان بلافاصله مورد تست کووید قرار گرفته و پس اعلام نتیجه و مثبت کرونا اقدامات لازم جهت انجام عمل سزارین انجام شد که در نهایت نوزاد پسر در کمال سلامتی به دنیا آمد. حال عمومی هر دو خوب است و مادر در بخش کووید۱۹ بستری، و نوزاد در بخش نوزادان تحت نظر است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول