اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

۳۳ محصول کشاورزی تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفتند

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان تاکنون ۳۳ محصول مهم کشاورزی در استان گیلان تحت بیمه کشاورزی قرارگرفته و کشاورزان می‌توانند از این فرصت ارزشمند استفاده کنند.

۳۳ محصول کشاورزی تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی درجانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بیمه شدن ۷۸ هزار نفر از کشاورزان در استان گیلان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تاکنون ۷۸ هزار و ۵۰۰ کشاورز در گیلان محصولاتشان را بیمه کرده که از این تعداد ۲۷ هزار و ۲۰۰ نفر از چای‌کاران، ۴۱ هزار و ۹۰۰ نفر از شالیکاران و مابقی بیمه‌گذاران سایر محصولات کشاورزی بوده‌اند. 

وی از تمدید بیمه سه محصول استراتژیک در استان گیلان خبر داد و گفت: در سال زارعی جدید ۳۳ نوع محصول کشاورزی تحت پوشش بیمه کشاورزی قرارگرفته و همچنین با پیگیری‌های انجام‌شده سه محصول چای، برنج و مرکبات که مهلت انجام بیمه آنان تا پایان اردیبهشت بوده است تا پایان خردادماه تمدید شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اذعان به اینکه بیمه محصولات کشاورزی کاملاً حمایتی است، افزود: این صندوق سالیانه چندین برابر حق بیمه‌ای که دریافت می‌کند به کشاورزان غرامت پرداخت می‌کند.

درجانی با درخواست از کشاورزان در خصوص توجه به انجام بیمه محصولات کشاورزی بیان کرد: سال گذشته ۲۹۵ میلیارد ریال بیمه غرامت به کشاورزان پرداخت کرده که این امر نشان‌دهنده اهمیت انجام بیمه کشاورزی توسط کشاورزان است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول