اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حمایت کمیته امداد اصفهان از ۹۷۲ طرح صنایع‌دستی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: در سال ۹۸ بیش از ۹ میلیارد و ۵۸ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای حمایت از راه‌اندازی ۹۷۲ کارگاه و طرح تولیدی صنایع‌دستی توسط این نهاد به مددجویان اصفهانی پرداخت شد.

حمایت کمیته امداد اصفهان از ۹۷۲ طرح صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع با اشاره به بیستم خرداد ماه، روز ملی صنایع‌دستی، اظهار داشت: در سال ۹۸ بیش از ۹ میلیارد و ۵۸ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای حمایت از راه‌اندازی ۹۷۲ کارگاه و طرح تولیدی صنایع‌دستی توسط این نهاد به مددجویان اصفهانی پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان سهم صنایع‌دستی از مجموع طرح‌های اشتغال ایجاد شده با حمایت کمیته امداد اصفهان در سال ۹۸ را نزدیک به ۱۵ درصد اعلام کرد و گفت: استان اصفهان یکی از قطب‌های مهم صنایع‌دستی کشور است و امیدوار هستیم با بهبود شرایط اقتصادی و رونق بازار صنایع‌دستی و ترویج و توسعه صنعت توریسم، شاهد افزایش قابل توجه این سهم باشیم.

وی ارائه آموزش اصولی و مفید به متقاضیان فعالیت در صنایع‌دستی به ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را از الزامات فعالیت در این عرصه عنوان کرد و افزود: در سال گذشته هزار و ۹۵ مددجوی تحت حمایت این نهاد با معرفی به مراکز فنی‌حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد در دوره‌های آموزش صنایع دستی شرکت کردند.

زارع با بیان این‌که بازاریابی و فروش محصولات در بازار رقابتی صنایع‌دستی یکی از مشکلات رایج مددجویان مجری طرح‌های اشتغال کمیته امداد است، عنوان کرد: در سال گذشته ۳۰ نفر از مجریان طرح‌های صنایع‌دستی کمیته امداد استان در دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای بازاریابی و فروش محصولات صنایع‌دستی شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ها و رایزنی‌های گوناگونی توسط این نهاد برای تسهیل در شرایط فروش محصولات مددجویان انجام شده است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها برپایی ۲۰ غرفه در نمایشگاه‌های مناسبتی در سال گذشته برای فروش محصولات مددجویان است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول