اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بازیکنی که برای تراکتور فراتر از کاپیتان است

امروز سالروز تولد مسعود شجاعی کاپیتان تیم تراکتور است.

بازیکنی که برای تراکتور فراتر از کاپیتان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود شجاعی در 19 خرداد 1363 چشم به جهان گشوده و فوتبال خود را از تیم نفت آبادان آغاز کرد.

وی سابقه بازی در تیم‌های نفت آبادان، سایپا، الشارجه امارات، اوساسونا و لاس‌پالماس اسپانیا، الشحانیه و الغرافه قطر، پانیونیوس و آ.‌آ.‌ک یونان و بالاخره تیم تراکتور را دارد.

شجاعی سال 97 در حالی به تیم تراکتور پیوست که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو داشته و حضور وی به همراه احسان حاج‌صفی و اشکان دژاگه، تجمیع کاپیتان‌های تیم ملی در تراکتور را به همراه داشته است.

شجاعی در 2 سال حضورش در تیم تراکتور، یکی از مهره‌های اصلی این تیم به شمار رفته و هر چند گاهی به نحوه بازی وی در میانه میدان انتقاداتی صورت گرفت، اما در بازی‌هایی که در ترکیب تیم تراکتور قرار نداشت کاملا خلا حضورش مشهود بود.

نقش شجاعی در روزهای بحرانی تراکتور فراتر از یک کاپیتان بود و بعد از ناکامی تراکتور با هدایت دنیزلی، وی توانست بهترین همراه برای تراکتور و ساکت الهامی باشد و آرامش را به این تیم بازگرداند.

اینکه باشگاه تراکتور به دنبال تمدید قرارداد با وی است نشان از رضایت از عملکرد این بازیکن خوش تکنیک بوده و حضور شجاعی در ترکیب تیم تراکتور در صورت کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا، می‌تواند این تیم را در معتبرترین مسابقات باشگاهی پهناورترین قاره جهان کمک نماید.

شجاعی در 2 سال حضورش در تیم تراکتور سابقه 41 بازی برای تراکتور را داشته و 7 گل هم برای تیمش به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/60017

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول