اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتقاد امام جمعه شهرکرد از ضعف تبلیغات در حوزه صنایع دستی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در برخی بحث‌های فرعی و حاشیه‌ای، تبلیغات بسیار زیاد و خسته‌کننده‌ای انجام می‌شود اما برای امر مهم صنایع دستی، تبلیغات کافی و مناسبی وجود ندارد.

انتقاد امام جمعه شهرکرد از ضعف تبلیغات در حوزه صنایع دستی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در دیدار با مدیر و کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مناسبت روز صنایع دستی گفت: صنایع دستی یکی از موارد اشتغالزا، درآمدزا و معیشتی است و عشق و انگیزه و علاقه کارکنان این اداره قابل تحسین است.

وی ادامه داد: صنایع دستی در کمک به اقتصاد کشور، معاش مردم، فقرزدایی، خودکفایی، افزایش ذوق هنری، استعدادیابی و خلاقیت نقش بسزایی دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری توضیح داد: هرچه استعدادهای انسانی بیشتر شکوفا شود، طبعا برکات الهی بیشتری نیز به دنبال دارد، هرچه نگاه کنیم، می‌بینیم که در صنایع دستی خوبی و مزیت است و هرچه بیشتر تلاش کنیم و بکوشیم، فواید بیشتری را درمی‌یابیم.

نکونام تصریح کرد: واقعیت امر این است که در زمینه صنایع دستی کوتاهی‌ها و قصور وجود دارد، لذا باید گفت‌وگو کنیم و جلساتی را برای رفع مشکلات و آسیب‌شناسی و گفتمان فعال تدارک ببینیم و زمینه تشویق افراد دارای استعداد و علاقه در حوزه صنایع دستی فراهم شود تا صنایع دستی توسعه و ترویج یابد.

وی افزود: در برخی بحث‌های فرعی و حاشیه‌ای، تبلیغات بسیار زیاد و خسته‌کننده‌ای انجام می‌شود اما برای این امر مهم صنایع دستی، تبلیغات کافی و مناسبی وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باید فضایی ایجاد شود که افراد تولیدکننده صنایع دستی با کرامت و عزت نفس اجناس خود را در بازار عرضه کنند.

نکونام با اشاره به اهمیت صادرات صنایع دستی به کشورهای دیگر خاطرنشان کرد: دنیا نسبت به صنایع و صادرات ایران علاقه دارد و آن‌ها را می‌پسندد در حالیکه در این زمینه کوتاهی‌هایی از سمت صنایع دستی سازان و مسؤولان وجود دارد.

وی تصریح کرد: صنایع دستی و تهیه و تولید مواد اولیه را درگیر تسهیلات بانک نکنیم بلکه به دنبال یک منبع قوی و پشتوانه خوب با تسهیلات مناسب باشیم تا کار ساقط نشود.
انتهای پیام/68031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول