اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آسفالت معابر دارای مشکل در همدان مرمت شود

مسئول مطالبه‌گری بسیج دانشجویی پیام نورهمدان با بیان اینکه مرمت و بهسازی آسفالت معابر، اصلی‌ترین مطالبه مردم است گفت: در همین راستا نامه‌ای به شهردار منطقه ۲ ارسال کردیم که بعد از چند روز تا حدودی مشکلات آسفالت و چاله‌های مناطق شناسایی شده را حل کرده که انتظار داریم این مجموعه مشکل آسفالت نقاط باقی مانده را هم حل کنند.

آسفالت معابر دارای مشکل در همدان مرمت شود

امیرحسین طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعات شهری که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت آسفالت مناسب و یکدست خیابان‌هاست اظهار کرد: پیرو مشکلات آسفالت و چاله‌هایی که در برخی از نقاط منطقه ۲ شهرداری دیده می‌شد تیم مطالبه‌گری بسیج دانشجویی پیام نور در این زمینه ورود کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات آسفالت باعث نارضایتی مردم، به خطر افتادن ایمنی آنها و استهلاک خودروها شده بود گفت: در همین راستا نامه‌ای به شهردار منطقه ۲ ارسال کردیم که بعد از چند روز تا حدودی مشکلات آسفالت و چاله‌های مناطق شناسایی شده را حل کرده که جای تقدیر و تشکر دارد.

مسئول مطالبه‌گری بسیج دانشجویی پیام نور همدان با بیان اینکه انتظار داریم این مجموعه مشکل آسفالت نقاط باقی مانده را هم حل کنند افزود: طبق فرمایشات رهبری مطالبه‌گری با مطالعه و اطلاعات دقیق زمینه‌ساز تلاش بیشتر مسئولان خواهد بود که تیم مطالبه‌گری دانشگاه با اطلاعات دقیق مشکلات را شناسایی و از مسئولین مطالبه می‌کند.

وی گفت: قالب کار ما دانشجویان مطالبه‌گر این است که فریاد مردم باشیم و مشکلات جامعه را پیگیری کنیم که از مردم انتظار داریم ما را در این امر یاری کنند.

 

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول