اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صهیونیست‌ها حداقل ۲۱ فلسطینی را در قدس بازداشت کردند

مأموران رژیم صهیونیستی صبح امروز با یورش به خانه‌های فلسطینیان در بیت‌المقدس، حداقل ۲۱ فلسطینی را بازداشت کردند.

صهیونیست‌ها حداقل ۲۱ فلسطینی را در قدس بازداشت کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) حداقل ۲۱ فلسطینی از جمله تعدادی از اعضای جنبش فتح را بازداشت کردند.

به نوشته وبگاه فلسطین الیوم، مأموران اسرائیلی با حضور نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به محله‌های «الطور»، «الصوانه»، «العیسویه»، «سلوان»، صور باهر» و «وادی الجوز» یورش برده و حداقل ۲۱ تن از جمله «امجد ابوعصب» رئیس کمیته خانواده‌های اسرای بیت‌المقدس را بازداشت کردند.

در میان بازداشت شدگان دو نوجوان ۱۶ ساله و یک نوجوان ۱۵ ساله نیز حضور دارند. مأموران صهیونیست در حالی که اهالی در خواب بودند، وارد خانه‌ها شده و اقدام به تفتیش خانه و بازداشت افراد کردند.

این بازداشت‌ها در حالی است که رژیم اسرائیل قصد دارد اجرای طرح اشغال یک سوم کرانه باختری را از تاریخ یکم جولای (۱۱ تیر ماه) آغاز کند و برآوردهای دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی حاکی از آن است نگرانی این رژیم بیشتر از بابت عکس‌العمل و خشم مردمی است نه موضع اردن یا تشکیلات خودگردان. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول