اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاغذ گران شد

رئیس اتحادیه نوشت افزار و کتاب‌فروشان زنجان از افزایش قیمت کاغذ خبر داد و گفت: قیمت کاغذ A4 که قبلا 35 هزار تومان بود امروز به 46 هزار تومان رسیده است.

کاغذ گران شد

فریدون رستمخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال جاری شاهد افزایش قابل توجه قیمت‌ها در بحث نوشت افزار و کاغذ هستیم.

رئیس اتحادیه نوشت افزار و کتاب‌فروشان زنجان با اشاره به اینکه برخی از نوشت افزار، از جمله خمیربازی افزایش قیمت داشته است، تصریح کرد: نوسانات در قیمت این کالاها نیز مؤثر است و همواره آنها را دستخوش تغییر کرده است.

وی با اشاره به اینکه درصد افزایش قیمت در کالاهای مختلف از 20 تا 40 درصد متفاوت است، اضافه کرد: این موضوع در فروش واحدهای نوشت افزار فروشی و کاهش آن تاثیر گذاشته است.

رستمخانی همچنین از افزایش قیمت کاغذ نیز خبر داد و بیان کرد: قیمت کاغذ A4 که قبلا 35 هزار تومان بود امروز به 40 هزار تومان رسیده است و برای فروش نیز قیمت آن 46 هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه هر بسته برگه A4  شامل 500 برگ است، اضافه کرد: نوسانات نرخ ارز موجب گرانی کاغذ شده است.

رئیس اتحادیه نوشت افزار و کتاب‌فروشان زنجان از فعالیت 150 واحد نوشت افزار، کتاب و لوازم مهندسی و مطبوعه فروشی و روزنامه فروشی و کاغذ  در زنجان خبر داد و افزود: چند واحد به علت مشکلات مالی واحد خود را تعطیل کرده‌اند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول