اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سریال اتفاقات عجیب ذوب‌آهن در حال تکمیل است/ سرمربی که احتمالا قصد بازگشت ندارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن که فصل پر فراز و نشیبی را تاکنون پشت سر گذاشته است، هنوز به ایران بازنگشته و به نظر می‌رسد قصد بازگشت نیز ندارد.

سریال اتفاقات عجیب ذوب‌آهن در حال تکمیل است/ سرمربی که احتمالا قصد بازگشت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که فصل گذشته لیگ برتر را با عنوان ششمی به پایان رساند، در فصل جاری لیگ برتر عملکرد چندان مناسبی نداشت که سبب ایجاد تغییراتی در این تیم شد.

منصوریان با حضور در ذوب‌آهن تحولات خوبی در این تیم ایجاد کرد، ذوب‌آهن را در پایان فصل قبل به رده ششمی برساند و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا نیز نتایج قابل قبولی به دست آورد اما در فصل جاری نتوانست نتایج فصل قبل را تکرار کند و از همین رو منصوریان به صورت توافقی از ذوب‌آهن جدا شد.

بعد از کش و قوس‌های فراوان و وقت هدر دادن، باشگاه ذوب‌آهن بالاخره در روز‌های پایانی تعطیلات نیم‌فصل با میودراگ رادولوویج برای هدایت سبز‌پوشان به توافق رسید؛ البته در این زمان چند تن از بازیکنان باتجربه و تأثیر‌گذار از ذوب‌آهن جدا شدند که ضربه بدی به این تیم وارد کرد.

وضعیت مربی مونته نگرویی که جایگزین منصوریان شد

رادولوویچ در ۵ بازی که به عنوان سرمربی روی نیمکت ذوب‌آهن نشست به ۲ پیروزی و یک تساوی در ورزشگاه خانگی یعنی فولادشهر رسیده و در هر ۲ بازی خارج از خانه شکست خورده و در مجموع ۷ امتیاز کسب کرده است.

سبز‌پوشان در حال حاضر با ۲۲ امتیاز از ۵ برد، ۷ تساوی و ۹ باخت در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند و تا حد زیادی خود را از انتهای جدول دور کرده و خطر سقوط آن‌ها تهدید نمی‌کند اما این رتبه و وضعیت در شأن ذوب‌آهن نیست.

در حالی که اتفاقات از ابتدای فصل یکی پس از دیگری ذوب‌آهن را تحت تأثیر قرار داده است، به نظر می‌رسد یک اتفاق ناگوار دیگر نیز در حال وقوع باشد تا جمع بلایای ذوب‌آهن تکمیل شود.

سریال اتفاقات عجیب و ناگوار برای ذوب‌آهن

در ابتدای فصل سعید آذری به عنوان مدیر عامل باشگاه به دلیل نوع نگاهی که حامی اصلی این باشگاه یعنی کارخانه ذوب‌آهن به باشگاه‌داری داشت، اختلافاتش با مدیران کارخانه بیشتر شد؛ حامی مالی باشگاه هم وی را در حالی که همچنان مدیرعامل بود، از هیأت مدیره باشگاه کنار گذاشت و سپس هم از مدیرعاملی تا جواد محمدی جوان که برسر مجوز فعالیتش در باشگاه هم ابهاماتی مطرح بود، جایگزین او شود.

سپس قرارداد میلیاردی برای بازیکنی که سال‌ها نیمکت‌نشین بود و بعد از خروج یک بازیکن و زمانی که نوبت به حضورش رسید، آن قدر ضعیف عمل کرد که کادر فنی آن را در اختیار باشگاه قرار داد بسیار خبرساز شده بود.

همچنین ماجرای عجیب فسخ قرارداد بازیکنان خارجی ذوب‌آهن، ماکالی کریسانتوس و ابیابووی باکر که در ابتدای فصل به خدمت گرفته شده بودند و حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار دلار که برای سرمربی و دستیار خارجی‌اش به همراه ۳ بازیکن خارجی دیگر ذوب‌آهن که در ادامه هزینه شد، از دیگر اتفاقات رخ داده در این فصل برای ذوب‌آهن بود.

اتفاق جدید کنونی برای ذوب‌آهن عدم حضور میودراگ رادولوویچ در اصفهان برای ادامه لیگ برتر است، سرمربی سبز‌پوشان که بلافاصله بعد از تعطیلی لیگ برتر به دلیل کرونا اصفهان را ترک کرده بود، هنوز که هنوز است و با وجود شروع تمرینات تیم‌ها برای برگزاری ادامه مسابقات به اصفهان بازنگشته است.

از روز‌های ابتدایی شروع مجدد تمرینات صحبت‌های زیاد و متفاوتی در مورد حضور یا عدم حضور رادولوویج در ذوب‌آهن گفته می‌شود اما مسؤولان این تیم تأکید داشتند که در این رابطه مشکل خاصی وجود ندارد و فقط نبود پرواز سبب تأخیر حضور این مربی شده است.

رادولوویچ قصدی برای حضور در اصفهان ندارد!

اما رادولوویچ امروز در مصاحبه‌ای حرف پایانی را این‌گونه زد: طی ۲، ۳ روز گذشته شرایط آرامش بیشتری پیدا کرده است و مرزهای برخی از کشورها باز شده است ولی هنوز ترافیک هوایی وجود ندارد؛ در مونته‌ نگرو راه‌های بین‌المللی دریایی و هوایی به کشورهایی امکان پذیر شده است که شیوع ویروس کرونا از ۲۵ نفر در هر ۱۰ هزار نفر تجاوز نکرده باشد، متاسفانه کشورهایی که مرزهایشان با مونته نگرو باز شده، شامل ایران، ترکیه، صربستان و برخی کشورهای دیگر نمی‌شود.

سرمربی مونته نگرویی تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین گفته است: این تنها دلیل صادقانه من برای عدم بازگشت به ایران است، برای من سفر کردن و بازگشت به ایران غیرممکن است، واقعا از چیزی که اتفاق افتاده، متاسفم؛ من می‌خواهم همه دلیل بازنگشتنم به ایران  و حقیقت را بدانند، صادقانه اگر بخواهم صحبت کنم، حالات روحی من بعد از تمام چیزهایی که طی این مدت تجربه کرده‌ام، اصلا در شرایط خوبی نیست.

وی در پایان بیان داشته است: امیدوارم من و باشگاه بتوانیم در این شرایط بهترین راه دوستانه را پیدا کنیم، به زودی مسابقات در ایران آغاز می‌شود و بازیکنان نیاز به مربی دارند تا آن‌ها را هدایت کند، باز هم تاکید می‌کنم که این یک شرایط خاص و ویژه است؛ نه من و نه باشگاه در به وجود آمدن این شرایط هیچ تقصیری نداریم و قابل سرزنش نیستیم؛ من امیدوار به پیدا کردن راه حلی دوستانه با باشگاه هستم، راه حلی که کمترین آسیب را برای هر دو طرف این قرارداد به همراه داشته باشد.

راه حل مدیران باشگاه برای برون‌رفت از مشکل جدید چیست؟

به این ترتیب از صحبت‌های رادولوویج می‌توان فهمید که این مربی دیگر به ایران باز نخواهد گشت و پایان کار وی با سبز‌پوشان رقم خورده است؛ البته جواد محمدی مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن همچنان امیدوار و پیگیر حضور رادولوویج در ایران است و در صحبت اخیرش گفته تنها راه‌ حل مسالمت آمیز این است که رادولوویچ بازگردد.

باید دید در آخر چه سرنوشتی برای تیم فوتبال ذوب‌آهن رقم خواهد خورد و در صورت عدم حضور رادولوویج در اصفهان، ادامه بازی‌های لیگ برتر با هدایت کدام مربی برگزار می‌شود و این فصل عجیب برای سبز‌پوشان چگونه به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول