اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جوانان ایرانی در کارهای بزرگ اقتصادی همت به خرج دادند

استاندار البرز با بیان اینکه باید از شرکت دانش بنیان در راستای رسیدن به اهداف علمی و اقتصادی کشور حمایت همه جانبه وجود داشته باشد، گفت: جوانان ایرانی در اجرای کارهای بزرگ اقتصادی همت به خرج دادند.

جوانان ایرانی در کارهای بزرگ اقتصادی همت به خرج دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، در حاشیه بازدید از شرکت تولید موتور سیکلت‌های برقی که ظهر امروز با حضور معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان اوقاف کشور در شهرک صنعتی بهارستان صورت گرفت، با بیان اینمه اینکه دانش ایرانی را عامل اصلی ارزآوری برای کشور است، گفت: حوزه‌های فعالیت استارتاپ‌ها با مشارکت معنادار سازمان اوقاف و امورخیریه کشور چهره جدیدی به خود گرفته است.

استاندار البرز با بیان اینکه یکی از حوزه‌هایی که جنبه ارزآوری برای کل کشور را دارد استان البرز می‌باشد، ادامه داد: با تکیه بر توان و دانش نیروهای انسانی مستقر در شهر و استان خود می‌توانیم به اهداف اقتصادی کشور دست پیدا کنیم.

شهبازی با تاکید بر استفاده از دانش ایرانی در راستای ارزآوری، سرمایه گذاری و کارآفرینی در راستای تحقق شعار سال، اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و شتاب دهنده در راستای تحقق شعار سال بسیار موثر است و یکی از عوامل در تحقق این امر استفاده از فکر و دانش ایرانی، تکنولوژی داخلی و بومی است.

وی در خصوص نحوه فعالیت شرکت نوآوران خودرو توسن بیان کرد: این شرکت براساس قیاس خوبی که انجام داده توانسته نیاز ما را به محصولات خارجی از جمله سوخت‌های فسیلی که عامل اصلی بسیاری از بیماری‌ها است کاهش دهد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم ارز از کشور خارج شود، ادامه داد: شرکت دانش بنیان سعی کنند با تعریف پروژه‌های مثمرثمر اجازه ارزبری را ندهند.

شهبازی با تاکید بر اینکه جوانان ایرانی در اجرای کارهای بزرگ اقتصادی همت به خرج دادند، اظهار کرد: جوانان دانشگاه‌های شریف و تهران در مجموعه تولید موتور سیکلت‌های برقی گرد هم آمدند و به ایران اسلامی تعهد دادند که 5000 دستگاه تولید کنند که خوشبختانه تا کنون نیز بازاریابی خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: به عنوان استاندار البرز سعی می‌کنم تا حمایت‌های لازم را از این مجموعه انجام دهم تا بتوانیم الگوی مناسبی بریا استفاده از موتورهای برقی در کل کشور باشیم و تا با وجود تحریم‌ها شاهد پیشرفت جوانان ایرانی باشیم و  امیدواریم البرز هم در کشور پیشرو باشد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول