اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رضایی رئیس هیأت شمشیربازی ماند/ اصفهان، قطب شمشیربازی کشور

مجمع انتخاباتی هیأت شمشیربازی اصفهان با حضور جمعی از ورزشکاران، مربیان و رؤسای هیأت‌های شهرستان برگزار شد.

رضایی رئیس هیأت شمشیربازی ماند/ اصفهان، قطب شمشیربازی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز مجمع انتخاباتی هیأت شمشیربازی اصفهان با حضور جمعی از ورزشکاران، مربیان و رؤسای هیأت‌های شهرستان و همچنین رئیس فدراسیون شمشیربازی برگزار شد.

فرهاد رضایی که در دوره قبلی نیز به عنوان رئیس هیأت استان انتخاب شده بود، در این دوره نیز تنها کاندید این مجمع بود و برای چهارسال دیگر در سمت رئیس هیأت شمشیربازی استان اصفهان ماندنی شد.

همچنین از خانواده مرحوم روزبه سرهنگ‌پور به صورت ویدئو کنفرانس به دلیل حمایت از رشته شمشیربازی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

سید محمد طباطبایی در حاشیه این مراسم اذعان داشت: ظریف‌های استان اصفهان بسیار بالا است، فعالیت‌های بسیار زیادی برای رشد این رشته طی چند سال گذشته صورت گرفته است، برای مثال به لطف خیرین خانه شمشیربازی اصفهان افتتاح شد تا نیازهای این رشته مرتفع شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: با توجه به پهناور بودن استان اصفهان، امیدواریم که زیرساخت‌های شمشیربازی با هم‌افزایی مجموعه استان و فدراسیون در کل استان ساخته شود تا این رشته بیش از پیش در استان فراگیر شود؛ این رشته در حوزه قهرمانی می‌تواند برای کشور بسیار مهم و ارزنده باشد، امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های استان اصفهان شاهد ظهور ستارگان و استعدادها در سطح ملی باشیم.

فرهاد رضایی در حاشیه این مجمع انتخاباتی تشریح کرد: طبق جلساتی که برگزار شد، مواردی از جمله برگزاری لیگ داخلی استان، توسعه شمشیربازی در استان، حمایت‌ از مربیان و قهرمانان و با بردن سطح دانش مربیان و داوران از اصلی‌ترین برنامه‌های هیأت شمشیربازی استان اصفهان برای چهار سال آینده است.

رئیس هیأت شمشیربازی اصفهان افزود: از تمام عزیزان که به اینجانب رأی اعتماد دادند متشکرم و امیدوارم بتوانم از همین امروز فعالیت خود را آغاز کنیم تا به اهداف بزرگی داریم دست یابیم.

فضل‌اله باقرزاده در حاشیه این مراسم افزود: ابتدا جای دارد برای رئیس جدید اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان آرزوی موفقیت داشته باشم؛ خوشحال هستم که ورزشکاران سابق اکنون بر مسند مدیریت می‌نشینند؛ اصفهان از دوران پیش بسیار در رشته شمشیربازی بسیار فعال بود و ورزشکاران بسیار خوبی را تحویل تیم ملی داد، طی چند سال گذشته شمشیربازی با افت محسوسی همراه بود اما اکنون شخص وزیر ورزش نیز از ما انتظار سهمیه المپیک دارد که تا این لحظه تواسنتیم به چهار سهمیه دست بیابیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: مدال در المپیک نشان دهنده رشد توسعه ورزش از دیدگاه فرهنگ و جامعه شناسی است، نتایج شمشیربازی نتیجه فعالیت جمعی خانواده بزرگ شمشیربازی کشور است، اکنون این رشته جزو ۵ رشته مهم المپیک است، خوشحالیم که شمشیربازی در اصفهان به عنوان یک قطب ورزشی شناخته شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول