اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

غیرفوتبالی‌ها را از هیأت فوتبال بوشهر حذف کردم/ پرونده تبانی نداشته‌ایم

رئیس هیات فوتبال بوشهر گفت: در برخی موارد کسانی که از هیات فوتبال حذف شده اند، مباحثی پشت آن بود که می‌توانم مستند آن را اعلام کنم و هرکسی از همکاران که احساس می‌کند غیر فوتبالی برکنار شده، می‌تواند مستندات ارائه دهد.

غیرفوتبالی‌ها را از هیأت فوتبال بوشهر حذف کردم/ پرونده تبانی نداشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، امیرحسین محتشم ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تأکید به گرفتن تصمیم جمعی برای فوتبال، اظهار داشت: دوران اینکه یک نفر برای فوتبال تصمیم بگیرد تمام‌شده است.

رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر افزود: ما کمیته‌های مختلفی داریم که تصمیم‌گیری می‌کنند و پس از جمع‌بندی در خصوص مباحث مختلف با کمک هم اجرایی می‌کنیم.

وی بابیان اینکه مجموعه هیات فوتبال بوشهر مثل یک رودخانه است و با خارج شدن تعدادی از جریان نخواهد افتاد عنوان کرد: در هر مجموعه‌ای اختلاف‌نظر است که یکی از این مباحث پیش‌آمده انتصابات زیادی بود که رخ داد. ما دارای چارت هستیم و اگر درگذشته افرادی در این چارت قرار نگرفتند مشکل من نیست و این جزئی از اساسنامه فدراسیون فوتبال است.

وی در خصوص برکناری برخی از افراد در هیأت فوتبال تصریح کرد: من نگاه خدمتی به فوتبال دارم. اگر صحبت با یک مسؤول باشگاه فوتبال توهین‌آمیز باشد این امر برای مجموعه هیأت فوتبال قابل‌قبول نیست. در برخی موارد حذف‌شده که چهار نفر هم بودند مباحثی پشت آن بود که می‌توانم مستند آن را اعلام کنم و هرکسی از همکاران که احساس می‌کند غیر فوتبالی برکنار شده می‌تواند مستندات ارائه دهد.

محتشم بارد شایعات برکناری رئیس هیأت فوتبال جم که از سوی اداره ورزش و جوانان به وی اعلام‌شده هم عنوان کرد: هیچ فشاری از اداره ورزش در خصوص تغییر رئیس هیأت جم نبود و بلکه هرگونه تغییر بر اساس عملکرد فوتبال آن شهرستان بوده است.

امیرحسین محتشم در خصوص خبری مبنی بر استیضاح اش که در فضای مجازی منتشرشده بیان داشت: این طبیعی است که با برکناری برخی دوستان از بدنه هیأت فوتبال به دنبال جمع‌آوری امضا برای این استیضاح باشند اما مطابق با بند 12 ماده 24 اساسنامه هیأت ها این اعضا مجمع هستند که می‌توانند رئیس هیأت را استیضاح کنند و در چنین شرایطی همیشه آماده پاسخگوی عملکرد خود به این اعضا خواهم بود.

رئیس هیأت فوتبال در خصوص نقش روسای هیأت های فوتبال در اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال هم یادآور شد: من به‌عنوان عضو مجمع حق‌دارم که اصلاح اساسنامه را به اطلاع من برسانند و پیشنهاد دهم و نقد فنی در این مورد انجام دهم که قرار است  اتفاقات خوبی انجام گیرد.

وی در خصوص پرونده‌های ارسالی تخلف در دوره مدیریت اش هم عنوان کرد: به‌عنوان پدر فوتبال استان خیلی راحت باید پاسخگو افکار عمومی باشم و در خصوص اخاذی یا تبانی تاکنون پرونده‌ای به دستم نرسیده است. اگر اتفاقی در فوتبال افتاد می‌بایست در همین خانواده فوتبال حل شود و به بیرون سرایت نکند.

محتشم در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص آینده فوتبال استان نیز گفت: مدیریت فوتبال متفاوت از مربیگری است و الزاماً شخصی که فوتبال بازی می‌کند نمی‌تواند مدیر فوتبال باشد. اساس و نگاه ما به رشد و توسعه مدارس فوتبال است که اگر این اتفاق به‌خوبی مدیریت شود در آینده شاهد حضور بازیکنان بومی بیشتری در تیمهای شاهین و پارس جنوبی خواهیم بود.

وی در ادامه اضافه کرد: من برنامه‌های خود را در تاریخ بیست و نهم خرداد در مجمع انتخابات هیأت فوتبال ارائه خواهم داد که درزمینهٔ پیشرفت فوتبال استان خواهد بود چون این قول را به جامعه فوتبالی استان داده‌ام.

محتشم در خصوص حواشی ایجادشده توسط افراد کنار گذاشته از این هیأت هم اشاره کرد: از فدراسیون خواستند که افراد را به کمیته اخلاق معرفی کنم که من مماشات کردم. حاشیه در فوتبال طبیعی است ولی این حواشی نمی‌بایست غیر فوتبالی باشد و مطمئن باشید تا آخرین لحظه درراه پاک‌سازی فوتبال تلاش خواهم کرد.

خبرنگار خبرگزاری فارس در پایان این نشست خبری از آخرین وضعیت تیم فوتبال بانوان بوشهر در لیگ برتر و همچنین حمایت‌های این هیأت نیز سؤال کرد که محتشم در این خصوص اظهار داشت: تیم‎داری توسط هیأت خلاف قوانین و مقررات است و همین موضوع منجر شد تا این هیأت نتواند در راستای حمایت از این تیم گام بردارد.

وی همچنین ادامه داد: ما بودجه‌ای برای این کار نداریم و ما را با درآمدهای هیأت فوتبال البرز مقایسه نکنید و در ابتدای مدیریتم در هیأت فوتبال این تیم را به باشگاه سینا بوشهر واگذار کردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول