اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیشرفت 90 درصدی پردیس «آزادی» کرمانشاه/ کرونا کلنگ‌زنی پردیس «پیروزی» را به تعویق انداخت

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: شیوع بیماری کرونا در چندین ماه گذشته تاثیر مخربی روی روند ساخت پردیس «آزادی» کرمانشاه نگذاشت و با پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه، آماده بهره‌برداری در کمتر از یک ماه آینده خواهیم بود.

پیشرفت 90 درصدی پردیس «آزادی» کرمانشاه/ کرونا کلنگ‌زنی پردیس «پیروزی» را به تعویق انداخت

محمدجواد کنجوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا در چندین ماه گذشته علی‌رغم ایجاد مشکلات اقتصادی و تعطیلی سینماها اما به لطف و همت موسسه «بهمن سبز»  تاثیر مخربی روی روند ساخت پردیس آزادی کرمانشاه نگذاشت و با پیشرفت 90 درصدی پروژه آماده بهره برداری در کمتر از یک ماه آینده خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مراحل عمرانی پردیس تقریبا به اتمام رسیده و سالن‌های VIP و صندلی‌ها و کافی‌شاپ و دکور تکمیل شده و در انتظار نصب سیستم‌های صوتی تصویری هستیم . این سینما در گذشته یک سالن 500 نفره داشت که اکنون تبدیل به پردیسی سه سالنه مجهز شده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه همچنین درباره افزایش قیمت بلیت، ادامه داد: هنوز دستوری برای ما صادر نشده است و بازگشایی سینما هم نیز برای ما قابل تخمین نیست، اما در هر صورت در زمان مناسب خودش ما آماده بهره‌برداری از سالن های موجود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

وی درباره کلنگ‌زنی پردیس پیروزی کرمانشاه، افزود: بیماری کرونا فعلا پیگیری این پروژه را به تعویق انداخته و امیدواریم بعد از افتتاح سینما آزادی کرمانشاه، به سراغ پردیس پیروزی برویم.

گفتنی است، این سینما که متعلق به حوزه هنری بوده در حال حاضر زمینی خالی است که مقرر است این پردیس در هشت طبقه در قالب یک مال تجاری فرهنگی احداث و با هفت سالن سینما، که طبقه آخر سالن روباز چهار فصل است تا نیمه اول سال 99 کلنگ بخورد.

«پیروزی» اولین سینمای شهر کرمانشاه بود که در سال1396 بر اثر زلزله تخریب شد و به صلاحدید استانداری وقت، زمین آن را صاف کردند و از بهره‌برداری بازماند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول