اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

استفاده از ظرفیت ملی نمایندگان برای رفع مشکلات

فرماندار رشت استفاده از ظرفیت ملی نمایندگان مجلس در ارتباط با تأمین نیازمندی‌های مردم و رفع مشکلات آنان را بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت و پیگیری نمایندگان شهرستان در این مسیر بسیار کارگشا خواهد بود.

استفاده از ظرفیت ملی نمایندگان برای رفع مشکلات

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، میر شمس مؤمنی زاده امروز در جلسه کارگروه پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان رشت که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد، با بیان اینکه استان گیلان دارای ظاهری غنی و باطنی فقیر در برخورداری از شاخص‌ها است، اظهار کرد: علی‌رغم تلاش کلیه دستگاه‌های اجرایی در دوران پس از انقلاب، گیلان هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده و این موضوع تلاش و جدیت بیشتر تمامی مسؤولین امر را می‌طلبد.

وی استفاده از ظرفیت ملی نمایندگان مجلس در ارتباط با تأمین نیازمندی‌های مردم و رفع مشکلات آنان را بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: در پیشبرد طرح‌های ملی، نمایندگان مجلس می‌توانند در خصوص تأمین منابع و رفع مشکلات مالی و اعتباری که دستگاه‌های زیادی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، بسیار کارگشا باشند.

فرماندار رشت با بیان اینکه فلسفه وجودی همه ما خدمت به مردم است، افزود: در این مسیر باید از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود به‌درستی بهره بگیریم و در راستای خدمت به مردم و انجام وظایف همراهی و همکاری داشته باشیم.  

مؤمنی زاده با اشاره به اجرای پروژه تعریض راه اصلی خمام به خشکبیجار و لشت نشا بیان کرد: این مسیر ازجمله مسیرهای پر تصادف شهرستان بود که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و تخصیص اعتبار، هم‌اکنون به‌عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌های اصلی شهرستان در حال اجرایی شدن است.

وی اجرای پروژه راه سنگر به سیاهکل، رشت به جیرده، امام‌زاده هاشم به آقا سید شریف و کمربندی شهر سنگر را  از دیگر پروژه‌های مهم شهرستان در حوزه راه نام برد و تصریح کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات شهرستانی و استانی، اجرایی شدن این پروژه‌ها درگرو تأمین و تخصیص اعتبارات ملی و پیگیری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در این راستا است.

فرماندار رشت با تأکید بر لزوم اجرای پروژه پل زیباکنار بیان کرد: در شرایط کنونی پل زیباکنار مشکلات زیادی را برای مردم و مسافران ایجاد کرده که امیدواریم با مشارکت منطقه آزاد و فرمانداری در اسرع وقت شاهد اجرایی شدن این پروژه باشیم.

مؤمنی زاده بهره‌برداری اصولی از معادن شن و ماسه را از دیگر دغدغه‌های مهم شهرستان  عنوان کرد و گفت: در استفاده از مصالح باید دستگاه‌های اجرایی و روستاهایی که در نزدیکی معادن قرار دارند در اولویت قرار گیرند.

فرماندار شهرستان رشت، با اشاره به غرق شدن ۴ نفر از افراد بومی در رودخانه سپیدرود طی چند هفته اخیر افزود: در این خصوص باید اقدامات پیشگیرانه‌ای چون فنس کشی و نصب تابلوهای هشداردهنده، صورت گیرد و بخشداران و دهیاران نیز به‌عنوان مدیران محلی باید تمام تلاش و ظرفیت‌ها را برای جلوگیری از حوادث به‌کارگیرند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول