اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۲۴۰میلیون تومان توسط تکواندوکاران

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در ۲۲ استان کشور ۲۴۰میلیون تومان کمک هزینه بسته مواد غذایی توسط تکواندوکاران برای نیازمندان تهیه و توزیع شد.

توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۲۴۰میلیون تومان توسط تکواندوکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشور در مراسم یادبود شهید شاخص ورزش کشور «وحید زمانی نیا» که پیش از ظهر امروز در باشگاه مقدم شهرری برگزار شد، اظهار کرد: پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه، هیأت تکواندو کشور با راه اندازی پویش «دست‌های خدایی» نسبت به اجرای این فرمایش اقدام کردند. 

وی افزود: در همین راستا ۲۲استان در سطح کشور به پویش دست‌های خدایی پیوستند و ۲۴۰میلیون تومان جمع‌آوری کردند که با این مبلغ بسته‌های مواد غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد. 

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به برگزاری جام مهربانی گفت: ۸۰۰ تکواندو کار در این مسابقات شرکت کردند که به صورت غیرحضوری و با ارسال فیلم برگزار شد که کل عواید این جام برای تهیه بسته‌های معیشتی برای افراد کم بضاعت هزینه شده است.

پولادگر تصریح کرد: شهید مدافع حرم وحید زمانی نیا در رشته تکواندو فعالیت می‌کرد لذا این برنامه‌ها به نام این شهید بزرگوار انجام می‌شود و امروز با حضور خانواده این شهید بسته‌های معیشتی بین افراد کم بضاعت توزیع می‌شود. 

وی با بیان اینکه شهدا اسطوره‌های تاریخ معاصر هستند، تأکید کرد: جوانان باید شهید زمانی‌نیا و سایر شهدا را الگو و اسوه زندگی خود قرار داده و راه آن‌ها را ادامه دهند تا دچار گمراهی نشوند. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول