اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

رسالت اصلی بسیج مهندسین آذربایجان‌غربی مطالبه‌گری است

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی از سازمان بسیج مهندسین به عنوان بازوان توانمند در گردش چرخ صنعت، ساختمان‌سازی و سازندگی نام برد و گفت: صنعت ساختمان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ارکان اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اشتغال‌زایی است.

رسالت اصلی بسیج مهندسین آذربایجان‌غربی مطالبه‌گری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رضا پناهی امروز در نشست صمیمی و همفکری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با روئسای کارگروه‌های تخصصی و اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی، اظهار داشت: یک مهندس واقعی در هر قسمتی که مشغول به فعالیت است نسبت به وظایف خودآگاه و به‌درستی آن را انجام دهد.

وی افزود: زمانی که مهندسان ما بتوانند به‌درستی وظایف خود را انجام دهند و برای آن محدودیت قائل نشوند به‌عنوان یک مهندس بسیجی شناخته خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امروز همه نیروهای ما باید در عرصه‌های مختلف همچون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی جزو نیروهای کارآمد باشند، یادآور شد: آن‌ها باید با حداقل امکانات که در اختیار دارند بتوانند کارها را به نحو احسن انجام دهند.

وی تصریح کرد: اکنون در این سازمان هشت کارگروه تخصصی مشغول به فعالیت هستند که می‌طلبد نمایندگان مجلس توجه بیشتری نسبت بهره‌برداری از طرح ها و برنامه‌های کارشناسی شده در موضوعات مختلف داشته باشند.

پناهی به رسالت اصلی سازمان بسیج مهندسین اشاره کرد و ادامه داد: مهندسان به عنوان حافظان سرمایه‌های ملی هستند و بسیج مهندسین استان مطالبه‌گری و ارائه طرح‌های تخصصی را هدف اصلی خود می‌داند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی با اشاره به بحث معماری شهرسازی، عنوان کرد: در حال حاضر معماری‌ ما از نظم خاصی برخوردار نیستند، نداشتن الگوی مناسب یکی از دلایل آن به شمار می‌آید و نمایندگان مجلس در کمیسیون عمران باید به جد در این خصوص ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه اکنون باید الگوهای مناسب در کارگروه‌های معماری شهرسازی ارائه شود، اذعان کرد: با ارائه الگوی مناسب می‌توان طرح‌های معماری با سبک ایرانی و اسلامی را در شهرهای خود جایگزین کرد که متاسفانه این طرح سال‌ها در مجلس راکد مانده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول