اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

بررسی ضرر 10 میلیون تومانی هر ایرانی از فروش سهام های عرضه اولیه در یک برنامه تلویزیونی

در برنامه «پایش» امشب، موضوع «رفتار هیجانی مردم در بازارهای مالی» با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد.

بررسی ضرر 10 میلیون تومانی هر ایرانی از فروش سهام های عرضه اولیه در یک برنامه تلویزیونی

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین قسمت از فصل جدید برنامه «پایش»، امشب 19 خرداد، موضوع «رفتار هیجانی مردم در بازارهای مالی» نقد و بررسی می‌شود.

«پایش» امشب همراه با تحولات این روزهای اقتصاد ایران و رونق بازار اوراق بهادار کشور، به بررسی کارکردهای بورس کالا در ایجاد شفافیت خواهد پرداخت و دراین زمینه میزبان مهندس رضا محتشمی پور، معاون عملیات و نظارت بورس کالای ایران خواهد بود تا در این خصوص گفتگو کند.

در بخش دوم برنامه نیز با توجه به قوانین سختگیرانه اعطای مجوز کارگزاری های بورس و درآمد چند هزار میلیارد تومانی آنها، با دعوت از عبدالله مشکانی، کارشناس ارشد اقتصادی کشور، این موضوع تحلیل و بررسی خواهد شد.

همچنین در بخش دیگر پایش، عرضه شدن شرکت های بزرگ در بازار سرمایه مورد بحث قرار گرفته، و با حضور دکتر رضا نازی، تحلیلگر بازار سرمایه، موضوع رفتار هیجانی مردم در فروش عرضه های اولیه و ضرر 10 میلیون تومانی آنها از سال 98، واکاوی خواهد شد.

فصل جدید برنامه تلویزیونی «پایش» به تهیه‌کنندگی رضا جوهرچی و سردبیری محمدهادی سلیمی‌زاده، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها بعد از خبر ساعت ۱۹ با اجرای سعید توکلی از این شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول