اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تشکیل دفاتر موقت بانک‌های عامل در مناطق زلزله زده قطور جهت تسریع در امور

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی از مدیران بانک‌های عامل خواست دفاتر موقت در شهر زلزله‌زده قطور شهرستان خوی ایجاد کنند تا متقاضیان بتوانند به راحتی پرونده تشکیل دهند.

تشکیل دفاتر موقت بانک‌های عامل در مناطق زلزله زده قطور جهت تسریع در امور

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه آیدین رحمانی در جلسه هماهنگی و پیگیری تسهیلات اعطایی به زلزله زدگان شهرستان خوی با اشاره به بازدید استاندار آذربایجان غربی از مناطق زلزله زده شهرستان خوی و دستورات وی برای تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به زلزله زدگان اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و  نزدیک شدن به فصل سرما ضروری است بانک های عامل پرداخت تسهیلات بانکی را تسریع دهند تا ساخت و سازها در وقت مقرر به بهره برداری برسند.

وی ادامه داد: بخشنامه های هیات وزیران و بانک مرکزی در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی به زلزله زدگان شهرستان خوی صادر شده و بانک های عامل استان که مسئول پرداخت تسهیلات بانکی به زلزله زدگان هستند نسبت به جمع آوری مدارک مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات اقدام کنند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی از مدیران بانک ها نیز خواست دفاتر موقت در شهر قطور شهرستان خوی ایجاد کنند تا متقاضیان بتوانند به راحتی پرونده تشکیل دهند.

در این جلسه نماینده مردم شهرستانهای خوی و چایپاره نیز از حضور و پیگیری های مداوم استاندار آذربایجان غربی از وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی قدردانی کرد و گفت: چشم امید  27 هزار نفر از زلزله زدگان شهرستان خوی به همت والای مسئولان است و امیدواریم با تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی شاهد بهره برداری کامل واحد ها مسکونی آسیب دیده در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول