اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

قادری: کشتی مازندران بی صاحب است/ برای مدیرکل ورزش استان تاسف می‌خورم

نایب رئیس اسبق هیأت کشتی استان مازندران گفت: یک سرپرست برای کشتی گذاشتند و مدتی بیشتر در کار نماند و الان کشتی مازندران بی صاحب است.

قادری: کشتی مازندران بی صاحب است/ برای مدیرکل ورزش استان تاسف می‌خورم

به گزارش خبرگزاری فارس سلمان قادری، خصوص وضعیت کشتی مازندران اظهار داشت: مازندران قطب اصلی کشتی کشور است و بیش از 60، 70 درصد مدال آوری در مسابقات  جهانی و المپیک را مازندران بدست می آورد. جا داشت که یک فرد خیلی خاص مدیریت هیأت کشتی مازندران را بدست بگیرد که متأسفانه این امر محقق نشد و 2 ماه مانده به پایان دوره مأموریت ثمربخش می بایست انتخابات را برگزار می کردند تا این چند دستگی برای کشتی مازندران ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: دامن زدن به اختلافات، کشتی استان را از قدرت و توان می اندازد و آن انتظاری که از کشتی مازندران می رفت، یک مقدار با افت روبر می شود. متأسفانه در این بین، مدیر کل هیأت ورزش و جوانان استان مازندران کمترین توجهی به کشتی استان کرد؛ سپس سرپرستی انتخاب کردند که آن سرپرست هم مدتی بیشتر نماند. اکنون کشتی استان مازندران بی صاحب است.

قادری اظهار داشت: از دبیر به عنوان رئیس فدراسیون، قهرمان جهان و المپیک انتظار داریم که در این قضیه ورود کرده و هر چه زودتر انتخابات کشتی مازندران را برگزار کند. که برنامه ریزی های اصولی و فنی کشتی مازندران همیشه به راه باشد تا کشتی کشور بتواند در میدان های جهانی و المپیک کسب امتیاز کند. 

وی، در پاسخ به این سوال که جریان انتخابات مازندران به چه شکل خواهد شد و آمدن و رفتن عالیشاه به چه علت بود، عنوان کرد: بنده پس از به پایان رسیدن دوره مأموریت ثمربخش و 20 سال حضور در کشتی استان تصمیم گرفتم که جایم را به یک فرد جوانتر بدهم و از طرفی دیگر اگر برای کمک به کشتی استان کاری از دستم برمی آید، تلاش را کنم. در ایام کرونایی یک نفر را به عنوان سرپرست انتخاب می کنند. اگر واقعاً فدراسیون برنامه هایش را اجرا می کرد و مسابقات برگزار می شد به چه بن بستی می خوردیم. اکنون تمرینات کشتی هم در سالن ها نداریم و کشتی گیران مدام دنبال تمرینات میدانی هستند و این خود یک معظلی است. 

نایب رئیس اسبق هیأت کشتی استان مازندران در گفت‌گو با رادیو ورزش گفت: بنده باید برای مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران تأسف بخورم که بویی از ورزش نمی برد؛ خصوصاً‌ کشتی مازندران که این همه با اقتدار ظاهر می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول