اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

احتمال تیمداری همدان در لیگ برتر کشتی آزاد

رئیس هیأت کشتی همدان گفت: اگر اسپانسر خوبی پیدا شود، در لیگ شرکت می‌کنیم.

احتمال تیمداری همدان در لیگ برتر کشتی آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا یاری در خصوص وضعیت کشتی همدان اظهار داشت: به خاطر شیوع ویروس کرونا، فعالیت های ورزشی نداریم اما به کشتی گیران گفته ایم که به صورت انفرادی تمرینات آماده سازی خود را ادامه دهند تا هر زمان که اجازه فعالیت صادر شد، بتوانیم کار را راحت تر از سر بگیریم.

وی افزود: کارهای جاری هیأت را پیگیری می کنیم و جلساتی را نیز با کمیته های مختلف برگزار کرده ایم. هفته آینده نیز آقای محسن کاوه مهمان کشتی همدان خواهد بود.

یاری تصریح کرد: توجه ویژه ای به رده سنی نونهالان داریم. به نفرات خود گفته ایم که آمادگی خود را حفظ کنند تا در صورت برگزاری مسابقات در شهریور ماه، بتوانیم عملکرد موفقی داشته باشیم.

وی در مورد حضور استان همدان در لیگ برتر کشتی گفت: جلساتی را با آقای نصیرزاده رئیس سازمان لیگ برگزار کرده ایم. در صورتی که بتوانیم اسپانسر خوبی پیدا کنیم، قطعا در لیگ برتر آزاد شرکت خواهیم کرد.

یاری در مورد عملکرد فدراسیون و تعامل آن با هیأت های استانی اظهار داشت: با حضور مدیریت جدید شاهد تغییرات خوبی هستیم و کار از تک بعدی بودن خارج شده است. یکی از قول هایی که آقای دبیر در مجمع داده بود، چرخه انتخابی بود که به قول خود عمل کرد. فدراسیون در بخش عمرانی و مالی نیز عملکرد خوبی داشته که نمونه بارز آن بازسازی خانه کشتی شهید هادی و پرداخت بدهی ها، حق الزحمه داوران و سنوات پرسنل بود.

وی خاطرنشان کرد: چرخه انتخابی به کشتی گیران برای ادامه کار انگیزه می دهد. خوشحالم که به تصویب رسید چراکه کشتی گیران می توانند به حق خود برسند و دیگر کسی به صورت انتصابی به مسابقات اعزام نخواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول