اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نظارت مستمر بر ترددهای پرشمار در شهرستان بروجن/ همکاری مردم قابل تقدیر است

فرماندار شهرستان بروجن با بیان اینکه این شهرستان از چهار سمت در معرض رفت‌وآمد خودروهای سنگین و سبک قرار دارد و به دلیل نبود کمربندی تمامی خوروها از داخل شهر عبور می‌کند، گفت: با توجه به پرتردد بودن مسیرهای مواصلاتی همواره مجبوریم نظارت بر مبادی ورود و خروج را تشدید کنیم.

نظارت مستمر بر ترددهای پرشمار در شهرستان بروجن/ همکاری مردم قابل تقدیر است

مسعود ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به پرتردد بودن مسیرهای مواصلاتی همواره مجبوریم نظارت بر مبادی ورود و خروج را تشدید کنیم.

فرماندار شهرستان بروجن ادامه داد: این شهرستان از چهار سمت در معرض رفت‌وآمد خودروهای سنگین و سبک قرار دارد و به دلیل نبود کمربندی تمامی خوروها از داخل شهر عبور می‌کند و همین نظارت را سخت‌تر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تفرج‌گاه‌ها و پارک‌های این شهرستان تعطیل است و نظارت جدی در خصوص عدم اسکان مسافر در اطراف‌ آن‌ها وجود دارد، همچنین تمامی مسیرهای منتهی به اماکن تفریحی و تالاب‌ها بسته شده است.

ملکی با اشاره به همکاری مردم و مسؤولان در جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا گفت: داشتن فرهنگ بالای ساکنین این شهرستان و توجه و همکاریشان با دستگاه‌ها و رعایت نکات بهداشتی ابلاغ شده از سمت کادر بهداشت و درمان باعث شده شاهد وضعیت مطلوبی در این شهرستان باشیم در صورتی که با توجه به پرتردد بودن وسایل نقلیه در شهر می‌توانستیم وضعیت بدی را شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان، نیروهای انتظامی، سپاه و سایر ارگان‌ها به صورت شبانه‌روزی برای کنترل مبادی ورود‌ی این شهرستان تلاش می‌کنند و فرمانداریبه طور مستمر بر اجرای صحیح این طرح نظارت دارد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول