اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

محمودی: عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال وجود ندارد/3 ماه زمان در اختیار فدراسیون قرار گرفت

عضو هیأت رئیسه فدراسیون والیبال گفت: جمع‌بندی نهایی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال انجام نشده و عجله‌ای هم وجود ندارد.

محمودی: عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال وجود ندارد/3 ماه زمان در اختیار فدراسیون قرار گرفت

بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برگزاری جلسه هیأت رئیسه و حضورش در این نشست، اظهار داشت: جلسه خوبی بود. در موضوع در دستور جلسه بود که صحبت‌های مختلفی درمورد آنها مطرح شد. تجزیه و تحلیل برای انتخاب سرمربی آینده تیم ملی هم از دیگر موارد مطرح شده در جلسه هیأت رئیسه بود.

وی ادامه داد: بندهایی در آیین‌نامه هم وجود داشت که باید اصلاح می‌شد. اعضای حاضر در جلسه نظرات خود را معرفی کردند و مسئولان مربوطه هم قرار شد تا آنها را اصلاح کنند. بندهایی مربوط به ورودی تیم‌ها، حضور دو تیم از یک استان و مبلغ قراردادها و ... از جمله موارد آن بود.

پیشکسوت والیبال ایران درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی، خاطرنشان کرد: نظرات مختلفی درخصوص سکان‌دار آینده تیم ملی وجود داشت و هنوز جمع‌بندی نهایی صورت نگرفته است. تمام اعضا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و در نهایت مقرر شد که فدراسیون 2 تا 3 ماه دیگر برای بررسی آن زمان داشته باشد.

محمودی افزود: توقعات از والیبال بالا است و مردم فقط می‌خواهند که موفقیت این رشته را ببینند. از طرفی چند موضوع دیگر هم باید مورد بررسی قرار بگیرد. حضور ایران در المپیک و برخی مسائل مالی هم مهم است داورزنی باید آنها را مدنظر داشته باشد.

وی درخصوص شرایط شهرام محمودی، گفت: خوشبختانه وی عمل خوبی داشت و با گذشت زمان قطعاً به شرایط ایده‌آل بازخواهد گشت. در حال حاضر وی می‌تواند به راحتی راه برود و از چند روز دیگر هم فیزیوتراپی را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول