اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

ستاره والیبال صربستان: برای گذراندن دوران قرنطینه در خانه مانده‌ام

ستاره تیم ملی والیبال صربستان گفت: پس از بررسی مراحل درمان، برای گذراندن دوران قرنطینه در خانه مانده‌ام.

ستاره والیبال صربستان: برای گذراندن دوران قرنطینه در خانه مانده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه‌های روسی مدعی شدند که الکساندر آتاناسیویچ، ستاره تیم ملی والیبال صربستان به کرونا مبتلا شد و جواب آزمایش وی هم مثبت اعلام شده است. گفته می‌شود وی علائم خفیفی از این ویروس دارد. 

آتاناسیویچ در این خصوص اظهار داشت: تست کرونا دادم و جواب آزمایشم هم مثبت شد. نمی‌دانم از کجا به این ویروس مبتلا شدم. باید تمام اتفاقات روزهای گذشته را پیگیری کنم تا شاید به نتیجه برسم. امیدوارم که این ویروس را منتقل نکنم و در تلاش هستم تا زودتر بتوانم از این وضعیت خارج شوم.

وی ادامه داد: دمای بدنم کمی بالا رفته است. من به تازگی زانوی خود را عمل کردم و فکر می‌کنم این امر باعث شد تا سیستم ایمنی بدنم دچار ضعف شود. زمانی که در ایتالیا بودم احساس می‌کردم که دچار ذات‌الریه شده‌ام. در آن زمان پزشکان 5 بار شرایط من را بررسی کردند که هر بار جواب آزمایش‌ها منفی بود.

ستاره تیم ملی والیبال صربستان خاطرنشان کرد: زمانی که به صربستان بازگشتم تصمیم گرفتم که دوباره آزمایش دهم. پزشکان مراحل درمان را به خوبی طی کردند. خوشبختانه شرایط تحت کنترل است و من برای قرنطینه دو هفته‌ای در خانه مانده‌ام. شک ندارم که می‌توانیم این ویروس را شکست دهیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول