اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بهسازی 500 هزار مترمربع از معابر سنندج

شهردار سنندج از آغاز عملیات آسفالت و بهسازی محلات ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد و گفت: ۵۰۰ هزار مترمربع از محلات و معابر سنندج آسفالت و بهسازی شد.

بهسازی 500 هزار مترمربع از معابر سنندج

حشمت‌اله صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبه شهروندان از شهرداری موضوع آسفالت و بهسازی محلات و معابر است.

وی بیان کرد: افزایش چندین برابری قیمت قیر و دیگر مصالح زیر‌سازی باعث شد که روند آسفالت معابر در اکثر شهرها با مشکل مواجه شود.

وی گفت: این شهرداری در دو سال اخیر بیش از پانصد هزار مترمربع از معابر، محلات و پروژه‌های عمرانی تکمیل شده را آسفالت و بهسازی نمود.

صیدی افزود: یکی از عمده‌ترین مشکلات در نواحی منفصل شهری عدم احداث زیرساخت‌های لازم است که شهرداری را در بحث آسفالت و بهسازی دچار مشکل نموده است.

وی از آغاز عملیات آسفالت و بهسازی محلات ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و در صورت احداث زیرساخت‌ها و اتمام فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان، امسال تا 20 هزار مترمربع از محلات این ناحیه آسفالت و بهسازی می‌شود.

شهردار سنندج عنوان کرد: انجام آسفالت محلات توسط شهرداری منوط به اتمام فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

انتهای پیام/71/2330

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول