اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ورود بیش از ۷۱ هزار خودرو به خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تردد در جاده‌های استان، در تعطیلات اخیر، نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۵ درصد کاهش یافت و در این مدت ورود ۷۱ هزار و ۳۵۹ دستگاه خودرو به استان ثبت شده است.

ورود بیش از ۷۱ هزار خودرو به خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی جعفر شهامت اظهار داشت: از ۱۳ تا ۱۵ خردادماه جاری، ورود ۷۱ هزار و ۳۵۹ دستگاه خودرو به استان و خروج ۶۴ هزار ۹۹۳ دستگاه خودرو از استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: در مدت مشابه پارسال، تردد ورودی به استان، ۱۱۰ هزار و ۵۰۲ دستگاه و تردد خروجی از استان، ۱۰۰ هزار و ۸۹۳ دستگاه گزارش‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: اکنون ترافیک در محورهای مختلف استان روان و بدون مشکل خاص برقرار است.

شهامت اظهار داشت: در روز گذشته، پانزدهم خرداد ماه جاری، ورود ۲۰ هزار و ۴۴۱ دستگاه خودرو به استان ثبت‌شده است.

وی بابیان اینکه در این مدت، خروج ۱۹ هزار و ۵۸۱ دستگاه خودرو از استان گزارش‌شده است افزود: روز گذشته، تردد در محورهای استان، نسبت به روز ۱۴ خردادماه جاری، ۱۶ درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۸ درصد کاهش دارد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در جاده‌های خراسان شمالی مربوط به مسافران از خراسان رضوی با ۴۰ درصد، استان گلستان و تهران با هفت درصد و مازندران با چهار درصد گزارش‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۳۶ درصد از ترددها هم مربوط به خودروها با پلاک‌های خراسان شمالی بوده است.

وی درباره ترافیک در محورهای استان در چهاردهم خردادماه جاری اظهار داشت: در این مدت، ورود ۲۶ هزار و ۱۹۵ دستگاه خودرو و خروج ۲۲ هزار و ۴۵۰ دستگاه خودرو در استان گزارش‌شده است و در این مدت، تردد در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه پارسال، ۴۲ درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در روز ۱۳ خردادماه هم میزان تردد ورودی به استان ۲۵ هزار و ۲۹۶ دستگاه خودرو و تردد خروجی از استان ۲۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو بوده است.

وی در انتها گفت: تردد در جاده‌های استان، در تعطیلات اخیر، نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۵ درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول