اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برخورد قاطع با زمین‌خواران و متصرفان اراضی ملی در ارسنجان

رئیس اداره راه و شهرسازی ارسنجان اظهار داشت : در صورت مشاهده تصرف اراضی ملی توسط سودجویان به صورت قانونی اعلام جرم خواهیم کرد.

برخورد قاطع با زمین‌خواران و متصرفان اراضی ملی در ارسنجان

ابراهیم ملک حسینی  در گفتگو با خبرنگار فارس در ارسنجان گفت : افرادی که به صورت غیرقانونی اراضی ملی را در حریم و محدوده شهری  تصرف نمایند مطابق قانون با آنها برخورد و اعلام جرم خواهد شد. 

وی با تاکید بر اینکه در این زمینه  با هیچ شخص حقیقی و حقوقی تعارف نداریم، افزود: اراضی ملی جز انفال و بیت المال محسوب می شود و متعلق به شخص خاصی نیست که زمین‌خواران بخواهند در این شهر جولان بدهند.

رییس اداره راه و شهرسازی ارسنجان بیان کرد : در راستای مبارزه با پدیده شوم زمین‌خواری ، به صورت مداوم گشت حفاظت اراضی  ملی در این شهرستان فعال است.

  ملک‌حسینی تصریح کرد: چنان چه شخصی به صورت غیرقانونی اقدام به تصرف اراضی ملی نماید ضمن تشکیل پرونده در محاکم قضایی، علیه آنها اعلام جرم کیفری و حقوقی می شود .
وی یادآور شد  : ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین تحت قطعات تفکیکی از متصرفان مبنی بر
خلع ید، قلع و قمع مستحدثات  در روزهای آتی به منابع ملی بازمی‌گردد.

رییس اداره راه و شهرسازی ارسنجان در ادامه سخنان خود  از شهروندان خواست تا  صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی و مشکوک به شماره 43524502 اداره راه و شهرسازی اطلاع دهند.
 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول