اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

4 کتاب موضوعی دفاع مقدس در زنجان چاپ شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از چاپ چهار کتاب موضوعی دفاع مقدس توسط انجمن‌های استان خبر داد.

4 کتاب موضوعی دفاع مقدس در زنجان چاپ شد

علیرضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فعالیت‌های ادبی کانون جزو فعالیت‌های فرآیند محور و مستمری است که طی آن اعضای ادبی با گذراندن کارگاه‌های مستمر، وارد مجموعه منسجم انجمن‌های ادبی می‌شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به نقش انجمن ادبی کانون استان که آخرین مرحله از فرایند تجربه ادبیات در میان اعضای برگزیده مرکز آفرینش‌های ادبی کانون است، اشاره کرد و گفت: با ورود به این مرحله اعضا پس از گذراندن دوره‌های کارگاه نوشتن خلاق و کارگاه‌های ادبی شعر و داستان واجد شرایط ورود به انجمن ادبی می‌شوند.

وی گفت: در این مرحله اعضایی که توانایی تولید اثر دارند، به شکل تخصصی با انواع ادبی شعر و داستان آشنا می‌شوند، به بیان دیگر انجمن ادبی پل ارتباطی سالم و محکمی برای پیوند اعضای خلاق ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با جامعه ادبی کشور است.

نوری با اشاره به روند برگزاری کلاس‌های تخصصی انجمن ادبی کانون افزود: قرائت، نقد و بررسی آثار با حضور کارشناس مهمان، نویسنده و شاعر و برگزاری نشست‌های تخصصی نقد کتاب از فعالیت‌های انجمن ادبی کانون استان است که طی آن اعضا با آداب نقد آشنا شده و با چهره‌های مطرح استانی و کشوری به گفت‌وگو می‌پردازند.

وی از درخشش 14 نفر از اعضای فعال انجمن در جشنواره های ملی، استانی و کشوری خبر داد و گفت: شکفتن و موفقیت اعضای ادبی از توفیقات و موفقیت‌های کسب شده این مجموعه می‌باشد که به همت مربی و کارشناس انجمن ادبی به بار نشسته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: تجهیز کتابخانه تخصصی انجمن، تدوین و گردآوری آثار اعضا در قالب مجموعه کتاب،«سپیدار» و چاپ مجموعه داستان دالیت ( زهرا محمدی) انتشارات شانی، مجموعه داستان گودال ( الهام خوشی) انتشارات شانی، در انحنای هور شامل مجموعه خاطرات شهدای دفاع مقدس ( لیلا دوستی فرد )، تور جان شامل مجموعه خاطرات رزمندگان و شهدای دفاع مقدس (معصومه دین محمدی) و مجموعه جنگ به روایت لبخند، برگزیده کتاب ملی سال ۹۸ ( سیده الهه موسوی) از جمله آن است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول