اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

امتحانات دانشگاه علم و صنعت 31 خرداد ماه آغاز می شود/تمامی آزمون ها غیر حضوری

شورای دانشگاه علم و صنعت ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی امتحانات دانشجویان این دانشگاه از روز شنبه 31 خرداد ماه به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

امتحانات دانشگاه علم و صنعت 31 خرداد ماه آغاز می شود/تمامی آزمون ها غیر حضوری

 به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علم و صنعت ایران ، شورای دانشگاه علم و صنعت ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی امتحانات دانشجویان این دانشگاه از روز شنبه ۳۱ خرداد ماه به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

دانشگاه علم و صنعت ایران  ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی مستمر آحاد دانشگاهیان بویژه اساتید و دانشجویان گرامی در نیم‌سال جاری، در خصوص نحوه‌ برگزاری امتحانات پایان نیم‌سال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کووید - ۱۹ و سیاست‌های کلی وزارت علوم مبتنی بر حفظ سلامت دانشجویان  با بهره‌گیری از انعطاف‌های منطقی و در دستورالعمل‌های صادره از سوی وزارت متبوع امتحانات را به صورت غیر حضوری برگزار خواهد کرد.


گفتنی است که امتحانات پایان ترم نیم‌سال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ در تمامی مقاطع و همه دوره‌ها  (روزانه، نوبت دوم، پردیس و مجازی)  از روز شنبه ۳۱ خرداد ، مطابق برنامه‌ اعلامی از سوی معاونت آموزشی دانشگاه، به‌صورت  غیر حضوری برگزار می شود.

انتهای پیام‌/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول