اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

‌توقیف لوگو سپیدرود توهین به اعتبار و شعور هواداران است/لوگو فقط روی پیراهن ارزش دارد

مسؤول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به توقیف و به مزایده گذاشتن لوگو این تیم توسط شکایت یکی از اعضای تدارکات گفت: ‌توقیف لوگوی باشگاه سپیدرود و به مزایده گذاشتن آن توهین به شعور و اعتبار باشگاه، هواداران، کادر فنی و بازیکنان سپیدورد رشت است.

‌توقیف لوگو سپیدرود توهین به اعتبار و شعور هواداران است/لوگو فقط روی پیراهن ارزش دارد

رادنی دیدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مزایده لوگوی سپیدرود رشت به دلیل شکایت یکی از اعضای کادر تدارکات این تیم اظهار کرد: این فرد بدترین نوع نحوه دریافت مطالبات خود را انتخاب کرده و لوگوی باشگاه را توقیف کرده است.

وی با بیان اینکه لوگوی باشگاه سپیدورد رشت در مدت کوتاهی و در زمان علی کریمی تغییر کرده بود، گفت: مشخص نیست که این فرد کدام لوگو را توقیف کرد و چرا باید چنین روش توهین‌آمیزی را برای گرفتن طلبش انتخاب کند!

مسؤول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه تاکنون چنین اتفاقی در فوتبال ایران رخ نداده است، تصریح کرد: مشخص نیست این کارشناس، با چه روش و مبنایی، لوگوی باشگاه ریشه‌دار و با قدمت ۵۲ ساله سپیدرود رشت را ۳۰ میلیون تومان از طریق مزایده قیمت‌گذاری کرده و مایلم بدانم وقتی چنین سابقه مشابهی وجود نداشت این فرد، چگونه چنین قیمت نازلی بر روی قدیمی‌ترین تیم گیلان گذاشته و این عدد را از کدام محاسبه به دست آورده است!

دیدار با بیان اینکه این فرد بجای اینکه به مراجع ذی‌صلاح فوتبال در این خصوص عدم دریافت مطالبات خود شکایت کند به دادگاه شکایت کرده است، افزود: چنین کاری در فوتبال عرف نیست و قانون نانوشته‌ای وجود دارد که طلب فوتبالی را باید از طریق محاکم فوتبالی همچون کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی دریافت کند و اگر به دادگاه برود دیگر حق فعالیت در فوتبال را نخواهد داشت.

توقیف لوگو توهین به اعتبار و شعور باشگاه و هوادار است

وی، مبلغ طلب علی بخشنده ماساژور سابق سپیدرود را ۲۰ میلیون تومان عنوان کرد که بخشی از آن را هم دریافت کرده و گفت: وی در زمان آقایان تن‌زاده و کریمی در استخدام سپیدرود بود و از کنار حضور در تیم و مربیان، برای خود اعتبار هم‌، کسب کرده و این روش درستی نیست که این‌گونه عمل و برخورد شود.

مسؤول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت با تأکید بر اینکه مسلماً باید مطالبات افراد پرداخت شود، بیان کرد: باشگاه سپیدرود رشت وارث حدود هفت میلیارد تومان بدهی از زمان حضور این تیم در لیگ دسته دوم تاکنون است اما این نحوه‌ وصول مطالبات غیرمنصفانه و غیراخلاقی است و توقیف لوگوی باشگاه سپیدرود و مزایده گذاشتن آن، توهین به شعور و اعتبار باشگاه، هواداران، کادر فنی و بازیکنان سپیدورد رشت است.

دیدار با بیان اینکه لوگوی باشگاه سپیدرود تنها بر روی پیراهن و سینه بازیکنان این تیم ارزش دارد، افزود: لوگوی باشگاه سپیدرود رشت توسط مرحوم غلامرضا صومی و برادر وی احمد صومی طراحی‌شده و متعلق به باشگاه سپیدرود و هوادارانش است و فرد خاصی نمی‌تواند آن را تصاحب کند.

وی با بیان اینکه مردم استان گیلان و ورزشکاران با سپیدرود خاطرات زیادی را دارند، تصریح کرد: به این فرد توصیه می‌کنیم که برای دریافت مطالبات خود به مراجع فوتبالی مراجعه کند و برای دریافت مطالبات خود از روش‌های غیرمنطقی و غیرمعمول که بیشتر جنبه نمایش دارد استفاده نکند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول