اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

یک هفته تا پایان مهلت جشنواره هنرهای گرافیکی «مقدس نما»

یک هفته تا پایان مهلت جشنواره هنرهای گرافیکی «مقدس نما» باقی است. این جشنواره با محوریت نقد انجمن حجتیه در سه بخش طراحی پوستر، کاریکاتور و موشن‌گرافیک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، مهلت شرکت در نخستین جشنواره هنرهای گرافیکی «مقدس‌نما» که فراخوان آن همزمان با نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) منتشر شده است، ۲۱ خرداد ماه جاری به پایان می‌رسد.

این جشنواره به منظور نقد فعالیت‌های انجمن حجتیه با شعار «فتنه بیدار است؛ پنهانی است» در سه بخش طراحی پوستر، کاریکاتور و موشن‌گرافیک برگزار خواهد شد.

«انجمن و متحجرین در پیام منشور روحانیت»، «انجمن و معاندت با نهضت امام خمینی(ره)»، «انجمن و مخالفت با تشکیل حکومت اسلامی»، «انجمن و نفوذ در نظام جمهوری اسلامی»، «انجمن و نفوذ در مراکز علمی و فرهنگی»، «انجمن و ضعف در دشمن شناسی»، «انجمن و تعریف ناقص از مهدویت و انتظار»، «انجمن و مخالفت افراطی با فلسفه و عرفان»، «انجمن و برائت از وحدت شیعه و سنی»، «انجمن و سوء استفاده از موجهین»، «انجمن و جاذبه های عوام پسند»، «انجمن و تشکیلات مخفی»، «انجمن و تربیت نیروهای مذهبی ضد انقلاب» و «انجمن و سبک زندگی اشرافی» موضوعات جشنوار را تشکیل می‌دهند.

طبق گاهشمار جشنواره «مقدس نما»، ۱۴ تیر ماه معرفی آثار منتخب هر بخش و ۲۸ تیرماه داوری آثار برگزیده تمامی بخش‌ها  انجام می‌‌شود. تاریخ مراسم اختتامیه جشنواره اول مرداد اعلام شده است.

تبیین اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل اسلام آمریکایی، مقابله با ترویج تفکر دینداران عافیت طلب و سکولار، ممانعت از ابزار شدن عافیت طلبان برای غرب، جهت سرکوبی اسلام ناب، تعظیم و پاسداشت توصیه های امام خمینی (ره) در منشور روحانیت پیرامون مقدس نمایان و نمایان ساختن چهره حقیقی تفکر و تشکیلات انجمن حجتیه و شبه انجمنی‌ها از اهداف این جشنواره است.

حجت‌الاسلام امیرحسین کامل نواب، ریاست شورای سیاستگذاری جشنواره مقدس‌نما را بر عهده دارد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://moghadas-nama.com/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول